اهداف بزرگی درتکواندو داریم، برنامه ما تکرار قهرمانی است

به گزارش وبلاگ سمیه، کاظم نیک سرشت در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در ابتدا قرار بود در دو رده مردان و زنان در رشته تکواندو فعالیت کنیم که با توجه به شرایطی که در همان زمان پیش آمد، فقط در بخش بانوان و البته با برنامه ریزی دقیق، جمع آوری و بکارگیری منابع انسانی مناسب قدم به لیگ برتر بانوان گذاشتیم و با اقتدار و بدون هیچ دغدغه ای عنوان قهرمانی را کسب کردیم.

اهداف بزرگی درتکواندو داریم، برنامه ما تکرار قهرمانی است

وی ادامه داد: رسیدن به این عنوان مقدمه ای شد تا مدیریت باشگاه فتح صدر البرز حضور در تکواندو را گسترش داده و با هدف پشتوانه سازی و یاری به رشد و اعتلای تکواندو فعالیت در رده های پایه شامل نونهالان و نوجوانان در هر دو بخش مردان و بانوان را در دستور کار قرار دهد. در این خصوص نیز بر اساس سیاست و تدابیر باشگاه اقدامات لازم مد نظر نهاده شد. با اساتید مجرب و کاردان مذاکراتی صورت گرفت و در نهایت شاکله تیم را تعیین کردیم.

مدیر اجرایی فتح صدر البرز اضافه نمود: معیار و سیاست باشگاه، ایجاد یک فضای رفاقتی و محبت آمیز منطبق با ابعاد اخلاقی، اعتقادی، تجارب فنی و حرفه ای از اساتید مجرب دعوت به همکاری کردیم تا در یک فضای ایده آل و مطلوب، بتوانیم اقدامات بهینه و مفیدی رو برای تکواندو ایران فراهم نمائیم. به همین دلیل نیز توانستیم از مربیان جوان، باتجربه بهرهمند شویم.

نیک سرشت اضافه نمود: باشگاه فتح صدر البرز برای آنکه در فصل آینده از رقبا عقب نماند، برنامه ها و سیاست گذاری های خود را بسیار دقیق و مدون به لحاظ شرایط پیش رو، تهیه و تدوین کرد که در راستا و کوران راه و همچنین شرایط بحرانی، بتوانیم به آنچه در سیاست ها تدارک دیده شده، برسیم و این لازمه یاری و همیاری همه دوستان عزیز است که در این راستا همراه و همگام هستند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته فنی با حضور افراد با تجربه گفت: سیاست های مورد احتیاج در بعد فنی در این کمیته مطرح و تصمیم گیری می گردد، کما اینکه از قبل هم چنین بوده ولی به لحاظ ارتقا ابعاد سازمانی باشگاه، از این به بعد با حضور کادر فنی تمام رده ها جلسات آن برگذار می گردد. ضمن اینکه در بخش بانوان در رده بزرگسالان این باشگاه با حفظ قهرمانان خود، در جهت تقویت تیم در سه وزن اقدام به جذب تکواندوکاران بازیکن های مد نظر سرمربی شد.

نیک سرشت ادامه داد: به نظر می رسد لیگ برتر بانوان بسیار جذاب تر و هیجانی تر از بخش مردان پیگیری خواهد شد. البته در بخش مردان نیز با نظر مدیرعامل تمایل به حضور در مسابقات داریم که اگر شرایط لازم مهیا گردد قطعاً ورود خواهیم کرد.

مدیر اجرایی باشگاه فتح صدر البرز در سرانجام گفت: این باشگاه چشم انداز بسیار درخشانی را ترسیم کرده است و کوشش داریم در یک فضای حرفه ای و سنجیده برای تکواندو ایران گام های مؤثری برداریم تا تکواندوکاران با رسیدن به خودباوری لازم آنچنان قائده حرفه ای گری را دنبال کنند تا در اردوهای تیم ملی خود را به کادر فنی تحمیل کنند و همچنین به یک بلوغ فنی استاندارد برسند تا در عرصه های مختلف برون مرزی مقتدرانه سکوها را فتح کنند و باعث درخشش و افتخار تکواندو و همچنین ورزش ایران گردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اهداف بزرگی درتکواندو داریم، برنامه ما تکرار قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداف بزرگی درتکواندو داریم، برنامه ما تکرار قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید