تعطیلات اجباری برای شجاع ، کنعانی زادگان

به گزارش وبلاگ سمیه، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان از جمله بازیکنان مهم تیم ملی محسوب می شوند که احتمالاً زوج مرکز خط دفاع ایران در جام جهانی 2022 را تشکیل می دهند. این دو بازیکن که در مسابقات مقدماتی جام جهانی هم قریب به اتفاق بازی ها را کنار هم برگزار کردند، مقابل اروگوئه هم به وسیله کی روش در قلب خط دفاع آزمایش شدند و البته توانستند بازی کم اشتباهی به نمایش بگذارند. شجاع البته برای بازی با سنگال آسیب دید و غیبت داشت، اما کنعانی زادگان باز هم در ترکیب اصلی بود و این بار زوج هماهنگی را با مجید حسینی تشکیل داد.

تعطیلات اجباری برای شجاع ، کنعانی زادگان

خلیل زاده و کنعانی زادگان در لیگ قطر هم برای الاهلی بازی می نمایند. بدون شک هماهنگی بالای آن ها از دوران بازی برای پرسپولیس تا امروز که هر دو برای الاهلی توپ می زنند، یکی از عوامل اصلی در احتمال حضور آن ها در ترکیب اصلی تیم ملی است. البته این دو مدافع تا جام جهانی برای الاهلی بازی نمی نمایند و در هیچ بازی رسمی به میدان نمی روند. لیگ ستارگان قطر بعد از برگزاری بازی های هفته هفتم تعطیل شده و بعد از جام جهانی و از تاریخ 1 دی ماه از سر گرفته می گردد؛ بنابراین شجاع و کنعانی زادگان تا جام جهانی فقط تمرین خواهند کرد تا آمادگی بدنی شان حفظ گردد.

این تعطیلی البته برای شجاع خلیل زاده بموقع است. چون او مقابل اروگوئه مصدوم شد و حالا با فراغ بال می تواند آسیب دیدگی خود را درمان کند و با آمادگی کامل به اردوی تیم ملی اضافه گردد. الاهلی با حضور این دو مدافع باتجربه، از 7 بازی خود در فصل 2023-2022 لیگ ستارگان قطر 10 امتیاز کسب نموده و در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است. این تیم 1 دی و در هفته هشتم رقابت ها میزبان العربی خواهد بود. تیمی که ابتدای فصل مهرداد محمدی را در اختیار داشت و حالا از وجود عمر السومای سوری به عنوان مهاجم هدف سود می برد. بدون شک تقابل این دو مدافع ایرانی با مهاجم آماده سوری می تواند از اتفاقات جالب لیگ ستارگان قطر در هفته هشتم و بعد از برگزاری جام جهانی 2022 باشد.

ایران ورزشی

منبع: فرارو

به "تعطیلات اجباری برای شجاع ، کنعانی زادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات اجباری برای شجاع ، کنعانی زادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید