تنها 7 درصد جمعیت هدف خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت نموده اند

به گزارش وبلاگ سمیه، خبرنگاران/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به انتشار سریع اُمیکرون در دنیا، گفت: تنها 7 درصد جمعیت هدف در استان خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت نموده اند.

تنها 7 درصد جمعیت هدف خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت نموده اند

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: کرونا بار دیگر به سرعت در دنیا در حال انتشار است و اروپا، آمریکا و کشورهای زیادی درگیر موج نو ناشی از سویه اُمیکرون شده اند.

به گزارش وبلاگ سمیه، وی اضافه نمود: گرچه هنوز ایران و خوزستان در شرایط خوبی قرار دارند به گونه ای که تعداد مبتلایان و موارد بستری به حداقل موارد از زمان شیوع کرونا تا به امروز رسیده است اما نمی توانیم هیچ ویروسی را پشت مرزها نگه داریم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به گزارش شناسایی موارد اُمیکرون در کشور، گفت: واکسیناسیون، استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها شرط پیشگیری از ابتلا و خیز موج نو بیماری است.

وی با اشاره به آخرین شرایط واکسیناسیون کرونا در استان خوزستان اعلام کرد: در خوزستان تا به امروز بیش از 5 میلیون و 700 هزار دوز واکسن تزریق شده است بنابراین بیش از 82 درصد جمعیت هدف خوزستان یعنی افراد بالای 12 سال، یک مرحله واکسن را دریافت نموده اند اما اندازه پوشش نوبت دوم واکسیناسیون حدود 63 درصد است.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: 18 درصد افراد بالای 12 سال هنوز واکسن دریافت ننموده اند. بعلاوه 20 درصد افرادی که مرحله اول واکسن را دریافت نموده اند، هنوز برای تزریق نوبت دوم واکسن مراجعه ننموده اند و تنها 7 درصد جمعیت هدف نوبت سوم واکسن را دریافت نموده اند بنابراین از مردم می خواهیم سریع تر برای دریافت واکسن یا تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تنها 7 درصد جمعیت هدف خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها 7 درصد جمعیت هدف خوزستان نوبت سوم واکسن را دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید