ردپای یک آقازاده ورزشی در انتخابات فدراسیون فوتبال خبرنگاران

به گزارش وبلاگ سمیه، اینکه دولت از دو گزینه متفاوت در این انتخابات حمایت کند کمی دور از ذهن است و تا اینجا که هم وزیر ورزش و هم معاونش روی بی طرفی تاکید دارند، اما این وابستگان و آقازاده ها معادلات را طور دیگری رقم می زنند.

ردپای یک آقازاده ورزشی در انتخابات فدراسیون فوتبال خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سمیه،شنیده ها از مجمع دهم اسفند حاکی است یک آقازاده خبرساز در ورزش که به واسطه علاقه به فوتبال پیش از این نیز در بعضی پفراینده هایی جنجالی و ماجرای قرارداد های مربیان خارجی خبرساز شده بود حالا به معادلات انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ورود پیدا نموده است. بعضی ورود این آقازاده با علایق خاص را نشانه حمایت اجزای مختلف دولت از گزینه های گوناگون و بعضا متضاد می دانند. اینکه دولت از دو گزینه متفاوت در این انتخابات حمایت کند کمی دور از ذهن است و تا اینجا که هم وزیر ورزش و هم معاونش روی بی طرفی تاکید دارند، اما این وابستگان و آقازاده ها معادلات را طور دیگری رقم می زنند.

در عین حال عده ای از کارشناسان هم معتقدند هر گزینه ای که مهر حمایت دولت روی پیشانی او بخورد، با وجود تصاحب مقدار اندکی رای نشات گرفته از کرسی های دولتی، در نهایت شانسی برای پیروزی قطعی نخواهد داشت چرا که نسبت به سیطره و دخالت دولتی در سطوح مدیریتی فوتبال دافعه و مخالفت وجود دارد که موجب می شود آقازاده مورد نظر به صورت نامحسوس کوشش کند از نفوذ خودش و البته ارتباطات جانبی بعضی وزارتخانه ها برای جمع آوری رای و تماس با اعضای مجمع فدراسیون فوتبال استفاده کند.

طی سالهای اخیر نیز از ارتباط نزدیک بعضی کاندیداهای فدراسیون های مختلف با آقازاده سرشناس صحبت زیاد به میان آمده بود و بعضی همکاری ها در زمینه های مالی ریشه این خط و ربط ها عنوان شود اما حالا کار در فوتبال همچون سایر انتخابات در سایه نمی ماند و می تواند به مراتب موج خبری وسیع تری ایجاد کند.

یکی از مدیران سابق باشگاه های لیگ رجحان در این خصوص می گوید: به ما هم توصیه می کردند تعامل نزدیکی با این آقای جوان داشته باشیم و به همین وسیله خودش و نزدیکانش در بعضی از باشگاه ها نفوذ داشتند. شاید به وسیله این آقازاده باز هم کوشش کنند که رای جمع آوری کنند. به نظرم دولت با دو گزینه در انتخابات حضور دارد، گزینه اول را می سوزانند و در نهایت به سمت گزینه دوم می فرایند! هرچند با شناختی که من از مجمع دارم هر کس به عنوان گزینه دولت و وزارت ورزش شناخته شود شانسی نخواهد داشت، همانطور که دکتر قریب با وجود شایستگی به همین دلیل عادی از سوی مجمع طرد شد و رای لازم را کسب نکرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ردپای یک آقازاده ورزشی در انتخابات فدراسیون فوتبال خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای یک آقازاده ورزشی در انتخابات فدراسیون فوتبال خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید