شناسایی مواردی از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در کشور

به گزارش وبلاگ سمیه، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه شناسایی مواردی از ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور می تواند زنگ خطری جدی برای ورود به خیز جدید بیماری باشد، گفت: در صورت ایجاد خیز جدید، شرایط بیماری به مراتب سخت تر از گذشته خواهد بود.

شناسایی مواردی از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در کشور

به گزارش وبلاگ سمیه از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری گفت: ایجاد فرایند صعودی در نمودار موارد بستری روزانه در بعضی استان ها و شناسایی مواردی از ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور می تواند زنگ خطری جدی برای ورود به خیز جدید بیماری قلمداد گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به افزایش قدرت سرایت در نوع موتاسیون یافته ویروس، لزوم رعایت جدی تر پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات بیش از گذشته ضروری است. در صورت ایجاد خیز جدید، شرایط بیماری به مراتب سخت تر از گذشته خواهد بود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه نمود: تعداد تست های آزمایشگاهی کرونا در کشور امروز از مرز 10 میلیون تست عبور کرد. با تقدیر و تشکر از کوشش بی وقفه همکاران آزمایشگاهی که دوشادوش سایر همکاران نظام سلامت در خط مقدم مقابله با بیماری فعال هستند، امیدواریم با تداوم و تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی در عمل به توصیه های بهداشتی، قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "شناسایی مواردی از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی مواردی از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید