شگفت زدگی طارمی از پیشنهاد تیم پرافتخار ، غول های فوتبال اروپا در پی جذب ستاره ایران

به گزارش وبلاگ سمیه، خبرنگار انگلیسی می گوید مهدی طارمی چند پیشنهاد خوب اروپایی دز زمستان خواهد داشت.

شگفت زدگی طارمی از پیشنهاد تیم پرافتخار ، غول های فوتبال اروپا در پی جذب ستاره ایران

دین جونز نوشته باشگاه چلسی ممکن است برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در پنجره جابجایی زمستانی وارد عمل گردد.

رسانه ها می گویند تیم چلسی در گذشته نیز نسبت به جذب مهاجم 30 ساله ایرانی علاقه خود را ابراز نموده بود و حالا با درخشش او در جام جهانی، سران این تیم ممکن است تصمیم نهایی خود را برای کشاندن طارمی به استمفوردبریج اتخاذ نمایند.

در ماه آگوست، نشریه پرتغالی آبولا خبر داده بود که چلسی در آخرین ساعات سرانجام جابجایی تابستانی برای جذب طارمی کوشش نموده بود اما برچسب 22 میلیون پوندی پورتو بر روی نام طارمی، این انتقال را ناممکن کرد.

جونز درباره طارمی می گوید: او واقعا از بودن در پرتغال لذت می برد و در آن حا به شکوفایی رسیده است. پس من فکر می کنم ما باید این را در نظر داشته باشیم که او باید در باشگاهی باشد که برنامه درستی برای او داشته باشد. تا به امروز من می دانم که صحبت از لاتزیو، میلان و منچستریونایتد در میان بوده است، پس می توانید ببینید که وجهه او در حال رشد است.

خبرنگار انگلیسی ادامه داد: من از این موضوع که چلسی هم بزودی به صف مشتریان او بپیوندد، تعجب نمی کنم و مطمئناً ژانویه، موقعی است که طارمی شگفت زده می گردد.

طارمی از زمان حضور در لیگ پرتغال، نامی برای خود دست و پا نموده و در 115 بازی خود برای پورتو از سال 2020، 62 بار پیروز به گلزنی شده و 43 پاس گل هم داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شگفت زدگی طارمی از پیشنهاد تیم پرافتخار ، غول های فوتبال اروپا در پی جذب ستاره ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت زدگی طارمی از پیشنهاد تیم پرافتخار ، غول های فوتبال اروپا در پی جذب ستاره ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید