مهرداد میناوند کوتاه آمد؛ آقای امیرحسین صادقی، مردم به اندازه کافی مشکل دارند، تمامش کن!

به گزارش وبلاگ سمیه، خبرگزاری خبرنگاران- مهرداد میناوند در یک برنامه اینترنتی که برای رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس بود، از امیرحسین صادقی درخواست کرد تا دست از کری خوانی برداشته و از این فضا دور شود.

مهرداد میناوند کوتاه آمد؛ آقای امیرحسین صادقی، مردم به اندازه کافی مشکل دارند، تمامش کن!

به گزارش وبلاگ سمیه، چندی پیش امیرحسین صادقی در مصاحبه ای عجیب برای پرسپولیسی ها کری خوانی کرده و حتی در قسمتی از مصاحبه خود، صحبت های عجیبی در مورد محمدحسین کنعانی زادگان اعلام نمود. موضوعی که در ادامه با واکنش پیشکسوتان سرخ ها همراه بود و به نوعی فضای کری خوانی و عجیبی بین پیشکسوتان دو تیم شکل گرفت.

امیرحسین صادقی در مورد استوری محمدحسین کنعانی زادگان گفت: جواب این بچه را باید باشگاه استقلال بدهد. همان هایی که رفتند او را به استقلال آوردند جوابش را بدهند بهتر است! ولی این را می گویم که آقای کنعانی زادگان، شما عقده های شهرنشینی ات را با ورود به تیم استقلال باز کردی و تهران را دیدی! چه زود یادت رفت و حالا برای همین تیم کری می خوانی! یک دقیقه قهرمانی که این همه شیر شیر کردن ندارد.

اما محمد حسین کنعانی زادگان ساکت ننشست و در جواب صادقی، استوری با این مضمون منتشر کرد: افتخار می کنم به شهرستانی بودنم. از جایی آمدم که مردمش نیاز به اولین چیزهای زندگی دارند. جواب شما را همین شهرستانی ها خواهند داد.

، صحبت های امیرحسین صادقی علیه بازیکنان پرسپولیس در چند نوبت در نهایت واکنش شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس را به همراه داشت. امیرحسین صادقی که در چند نوبت علیه باشگاه پرسپولیس و آخرین بار علیه کنعانی زادگان در فضای مجازی صحبت کرده بود، واکنش تند شیث را در فضای مجازی به همراه داشت. به همین دلیل با شیث تماس گرفتیم و در این مورد با خود او صحبت کردیم. چه استوری عجیبی. از تو به عنوان کاپیتان سابق پرسپولیس بعید بود.

چرا بعید است؟ یعنی فقط استقلالی ها می توانند هرچه دلشان می خواهد بگوید؟ مگر یک بازیکن حق دارد به این راحتی علیه یک باشگاه حرف بزند؟ مگر می شود یک باشگاه به بزرگی پرسپولیس که 4 سال پیاپی قهرمان ایران شده و در 3 فصل دوبار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته را این قدر راحت در موردش اظهار نظر کرد. مگر این باشگاه هوادار و بزرگ تر ندارد که این قدر راحت در موردش حرف می زنید. آن هم حرف های زشت و نادرست.

این حرکت مدت هاست که مد شده و بازیکنان سابق علیه باشگاه های حریف اظهار نظر می کنند.

خب اشتباه است. همیشه یادتان باشد که بازیکن نمی تواند در مورد باشگاه حرف بزند. هر باشگاهی از هر بازیکنی بزرگ تر است. هر چقدر که بازیکن بزرگ باشد به اندازه باشگاه نیست. هیچ بازیکنی حق ندارد علیه باشگاه حرف بزند. تا به الان دیده اید یک بار در مورد باشگاه استقلال صحبت کنم یا استوری و پست توهین کننده بگذارم؟ دیده اید؟ نه، هیچ وقت ندیده اید.

حالا مهرداد میناوند در مورد کری خوانی امیرحسین صادقی گفت: چند روز پیش امیرحسین صادقی مصاحبه کرد و خیلی بد حرف زد. چون بازیکن ملی بوده کاری به چیزی نداریم. مردم ما دیگر خسته هستند و انتظار ندارند. واقعا 4، 5 ماهی می شود می خواهم از این فضا دور شوم و نباشم چون بیرون می روم و می بینم شما با یک حرف زدن و کری خواندن اشتباه ممکن است خیلی از آدم ها و بچه های کوچک را در خانه به جان هم بیندازد، کری خواندن مال بچه 11، 12 ساله و حتی کوچک تر از آن است. به نظرم حتی برای بچه 10، 12 ساله هم ایراد دارد و به درد بچه کوچک تر آن می خورد.

میناوند ادامه داد: اینکه من هیچی نبودم و به شما نمی خورم، واقعا هم من به شما نمی خورم. فقط به عنوان یک برادر، کسی که روزی پیراهن تیم ملی را پوشیدی، آقای امیرحسین صادقی، مردم ما از لحاظ اقتصادی مشکل دارند و همینجوری عصبی و پرخاشگر هستند. تو رو خدا با این حرف ها جو فوتبال را بدتر نکنید، یعنی آدم هایی که فوتبالی نیستند هم می گویند خودشان به جان هم افتادند. بیاییم بحث را تمام کنیم. من حتی به مهدی فنونی زاده زنگ زدم و هفته قبل به او گفتم بیاییم از این فضا دور شویم چون مال ما نیست. یک روزی شما به عربستان گل زدی و من بچه بودم و کیف کردم. بیاییم از این فضا خارج شویم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مهرداد میناوند کوتاه آمد؛ آقای امیرحسین صادقی، مردم به اندازه کافی مشکل دارند، تمامش کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرداد میناوند کوتاه آمد؛ آقای امیرحسین صادقی، مردم به اندازه کافی مشکل دارند، تمامش کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید