نقشه تازه یحیی برای پرسپولیس

به گزارش وبلاگ سمیه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان حضور مستمر دو بازیکن تیم امید برای تمرین در بزرگسالان شد تا آن ها را آماده حضور در لیگ برتر فصل پیش رو کند.

نقشه تازه یحیی برای پرسپولیس

به گزارش مهر، اصرار های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای جذب هافبک دفاعی و مهاجم تازه تا به امروز از سوی رضا درویش نادیده گرفته شده است تا این مربی چاره ای جز جذب بازیکن از امید های پرسپولیس نداشته باشد.

گل محمدی میخواهد هافبک دفاعی مورد نظر خود را با توجه به اینکه تنها کمال کامیابی نیا را برای این پست در اختیار دارد از بین زیر 23 ساله های تیم امید انتخاب کند. او بعلاوه با توجه به کمبود مهاجم در بزرگسالان پرسپولیس که با مصدومیت مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز همراه شده است میخواهد به زودی مهاجم تازه تیمش را نیز از بین بازیکنان رده امید انتخاب کند.

سرمربی سرخپوشان مرکز در حالی خواستار حضور بازیکنان رده امید تیمش شده است که درویش همچنان نسبت به جذب گزینه های خارجی موردنظر گل محمدی توجه نمی کند.

این در حالی است که مدیرعامل پرسپولیس با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدیو دانیال اسماعیلی فر شروعی طوفانی داشت، اما در ادامه خبری از جذب گزینه های مورد نظر سرمربی تیم نبود.

منبع: فرارو

به "نقشه تازه یحیی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه تازه یحیی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید