کار بعضی باشگاه ها در مذاکره با بازیکنان ما حرفه ای نیست

به گزارش وبلاگ سمیه، داریوش یزدی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، با ابراز همدردی با خانواده مرحوم قلی گله پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان، گفت: خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به شهر اولین ها و شهر خودم برگشتم و می توانم در خدمت مردم خوب این شهر باشم.

کار بعضی باشگاه ها در مذاکره با بازیکنان ما حرفه ای نیست

وی با بیان اینکه بازی مقابل تیم تراکتور تبریز آسان نخواهد بود، اضافه نمود: امیدواریم در بازی اول شرایطی را فراهم کنیم که کیفیت تیم نفت مسجدسلیمان دیده گردد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از عملکرد بعضی از باشگاه ها در فصل جابجایی انتقاد کرد و گفت: بعضی از این باشگاه ها بدون هماهنگی با بازیکنان ما صحبت و مذاکره می نمایند و این کار حرفه ای نیست.

یزدی با بیان اینکه برای ترمیم مسائل تیم باید نفراتی را اضافه کنیم، اعلام کرد: مدیران باشگاه قول دادند که موضوع بسته بودن پنجره جابجایی را رفع نمایند و برای اینکه بتوانیم کیفیت بیشتری را از خود به نمایش بگذاریم، به حضور چند بازیکن جدید احتیاج داریم.

بازی تیم های نفت مسجدسلیمان تراکتور تبریز از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 فردا در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار بعضی باشگاه ها در مذاکره با بازیکنان ما حرفه ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار بعضی باشگاه ها در مذاکره با بازیکنان ما حرفه ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید