تئاتر

بلیت های جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر را چگونه تهیه کنیم

چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 25 دی تا دهم بهمن ماه در تهران برگزار می گردد.

25 دی 1401

ماجرای وحشت اهالی اکباتان از عروسک ترسناک روی فنس ها

یاشار ربیعه مهندس نرم افزار و متولد 1365 در شهرک اکباتان ساکن است. او به همراه دوستانش پربازدیدترین و فعال ترین وب سایت محلی مرکز را راه اندازی کرده اند. در این فضای مجازی، واقعی ترین، عجیب ترین، مجذوب کننده ترین و متفاوت ترین اتفاقاتی را که در اکباتان...

2 شهریور 1401

عکس یادگاری الهام پاوه نژاد در پشت صحنه جنون محض

علیرضا کوشک جلالی، کارگردان سرشناس تئاتر که در ایران و آلمان کار های زیادی را روی صحنه برده است، این روز ها در حال تمرین جنون محض برای اجرا در تهران است. الهام پاوه نژاد که از بازیگران این نمایش است، به همین مناسبت، عکسی یادگاری با دیگر عوامل این کار را...

20 تیر 1401

فراوری فرهنگ با ممیزی رقم نمی خورد، برترین ممیز مخاطب است

نویسنده و منتقد هنری ضمن نقد نبود چهارچوب معین برای ممیزی گفت: ممیزی برای مخاطب نیست و به نوعی مشروعیت ممیزی هم از سوی مخاطب معین نمی گردد.گویی ممیزی در فراوری فرهنگ نقیض خودش پیروز تر بوده تا نیل به اهداف خود.

22 دی 1400

تماشاخانه سیار کانون به منطقه ها جنوبی کشور می رود

خبرگزاری خبرنگاران- تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در آستانه فصل زمستان به منطقه ها جنوبی کشور سفر می نماید.

16 دی 1400

اصغر دشتی: تئاتر به ما جرات خطا کردن می دهد، اما اجازه گفتمان نمی دهد

تهران (پانا) - در بندباز چهارده از سلسله نشست های تاملاتی درباره تئاتر ایران که به همت معاونت هنری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، نیلوفرثانی کارشناس با اصغر دشتی نویسنده و کارگردان درباره موضوع تئاتر علیه تئاتر به گفتگو نشست.

10 دی 1400

گریه های سام درخشانی جلوی دوربین ، شکست عشقی ؟

خبرنگاران: ویدیو عجیب منتشر شده به وسیله سام درخشانی بازیگر مرد مشهور سینما و تلویزیون که در آن احساساتی شده و گریه می نماید.

22 مهر 1400

مدیربخش رادیوتئاتر جشنواره تئاتر فجر معرفی گردید

تهران (پانا) - امین رهبر به عنوان مدیر بخش رادیوتئاتر سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی گردید.

25 آذر 1399