اکسپو دوبی چقدر بازدید داشت؟

به گزارش وبلاگ سمیه، آمار بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 #دوبی در آستانه انتها این رویداد از مرز 20 میلیون بازدید فراتر رفت.

اکسپو دوبی چقدر بازدید داشت؟

به گزارش دنیای سفر و به نقل از نشنال، مجموع بازدیدها از نمایشگاه اکسپو 2020 دوبی در کمتر از 10 روز به انتها این نمایشگاه بزرگ به نزدیک 21 میلیون بازدید رسید.

این نمایشگاه جهانی در آخر هفته اخیر حدود 1.8 میلیون بازدید را به ثبت رساند تا رکورد بیشترین بازدید از این نمایشگاه در بازه زمانی یک هفته ای شکسته گردد.

شماری از برنامه ها در هفته اخیر به افزایش آمار بازدید یاری نموده است با این حال هنوز برنامه های جدیدی در روزهای آینده به اجرا گذاشته خواهند شد.

روز شنبه آمار بازدید از اکسپو دوبی 20,819,155 و آمار بازدید مجازی 197 میلیون اعلام شد. مسوولان برگزارکننده این نمایشگاه شش ماهه، پیش از شروع نمایشگاه، بازدید 25 میلیونی را در نظر گرفته بودند.

معاون ارتباطات اکسپو دوبی 2020 معتقد است دستیابی به چنین آمار بازدیدی با توجه به همه گیری کرونا یک دستاورد ارزشمند است.

برگزاری کنسرت های محبوب و بازدید افرد سرشناس همانند شاهزاده ویلیام بریتانیا، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نواک جوکوویچ نیز به افزایش تمایل مردم به بازدید از این نمایشگاه در چند ماه اخیر یاری نموده است.

همانند سایر اکسپوها، آمار بازدید از این نمایشگاه نیز در نیمه دوم برگزاری این رویداد افزایش یافته است. مسوولان اکسپو دوبی انتظار دارند آمار بازدید در روزهای انتهای با افزایش همراه گردد.

منبع: دنیای سفر

به "اکسپو دوبی چقدر بازدید داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکسپو دوبی چقدر بازدید داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید