معرفی 11 رستوران و کافه عالی در شهر وان ترکیه

به گزارش وبلاگ سمیه، می توان گفت غذا بخش بزرگی از میراث فرهنگی شهر وان ترکیه است. از آنجایی که در طول تاریخ، این شهر خانه بسیاری از تمدن های مختلف بوده است، غذاهای محلی بسیار غنی دارد. اگر قصد سفر به شهر وان ترکیه را دارید، با راهنمای محبوب ترین رستوران های وان از مجله گردشگری خبرنگاران با ما همراه باشید.

معرفی 11 رستوران و کافه عالی در شهر وان ترکیه

معروفیت وان به خاطر صبحانه هایش است که میزهای آن مملو از انواع غذاها از گوجه فرنگی و زیتون گرفته تا نان و عسل و مربا و حتی گوشت خشک و چاشنی شده است. مهم ترین قسمت این صبحانه اوتلو پینیر است که نوعی پنیر محلی است که با گیاهان محلی درست می گردد. شهر وان وعده های غذایی مختلفی از گوشت یا سبزیجات دارد که می توانید بسته به رژیم غذایی خودتان آن ها را برای میل کردن در طول سفر انتخاب کنید. مردم محلی همچنین روش های مختلفی برای پختن ماهی های دریاچه وان، دارند.

محبوب ترین کافه ها و رستوران های وان

رستوران مرکزیت لوکانتاشی | MERKEZ ET LOKANTASI

اگر در میان رستوران های وان در پی امتحان کردن غذاهایی هستید که به شهر مقصدتان نزدیک است، این رستوران برای امتحان کردن غذاهای ترکی به خصوص Lahmacun، به شدت توصیه می گردد.

Address: Iskele Cad. No:1 Van Merkez, Van, Turkey

به اورکه کاوورما | BIRKOC KAVURMA

گزینه های مختلفی برای غذاخوری در میان رستوران های وان وجود دارد که یکی از محبوب ترین آن ها رستوران سنتی BIRKOC KAVURMA است. ناهارهای خوشمزه این رستوران در وان معروف است. پیشنهاد می کنیم همراه غذای تان Cacik بسیار سالم اینجا را هم امتحان کنید.

Address: Cumhuriyet Cad. | Van Merkez, Van, Turkey

رستوران حاجی اوغلو کبابسیس | HACIOGLU KEBAPCIS

اگر در میان رستوران های وان در پی غذای لذیذ و میزبانی صمیمی هستید، رستوران HACIOGLU KEBAPICS رای برای صرف دسر، چای، کباب و پیده پیشنهاد می کنیم.

Address: Kazim Karabekir Cad. Yuzbasioglu Sok. | Van Merkez, Van, Turkey

رستوران تپه اجاق باشی | Tepe Ocakbaşı

Tepe Ocakbaşı از رستوران های وان به شمار میرود که امتیاز خوبی دارد. این رستوران متنوع ترین کباب ها دارد به منوی کبایش در شهر وان ترکیه معروف شده است. فضای داخلی آن طراحی لوکس و شیکی دارد. در اینجا آرامش حکم فرماست که برای انتخاب سرو یک وعده غذایی کاملا مناسب است و برترین غذاها و نوشیدنی های داخلی و بین المللی را با برترین کیفیت می توانید در این رستوران نوش جان کنید.

Address: İstasyon, Kazım Karabekir Bulv. Elite World Van No:67, 65130 Van Merkez/Van, Turkey

رستوران خلیل ابراهیم سفره سی | HALIL IBRAHIM SOFRASI

پیشنهاد می کنیم اسکندرکباب را اینجا تنها با پرداخت 13 لیر امتحان کنید. اینجا همه چیز عالی است. موقعیت مکانی برترین است؛ درست در کنار Ziraat Bankas، جایی که اگر در وان برای خرید یا گشت و گذار آمده باشید، شاید روزی 5 بار از آنجا عبور کنید. می توانید کنار پنجره طبقه بالا بنشینید و خیابان اصلی (جمهوریت) را دیدن کنید و مردمی که از آنجا عبور می نمایند و ماشین هایی که پشت چراغ قرمز منتظر می مانند.

غذاها خوشمزه هستند. اسکندر کباب اینجا انگار از بهشت آمده است. teraygi به غذای شما سر سفره اضافه می گردد. هر چیزی را امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد. برخورد کارکنان فوق العاده محبت آمیز است. اگر در پی برترین رستوران های وان هستید، خلیل ابراهیم را از دست ندهید.

Address: Cumhuriyet Cad. No:62 | Van Merkez, Van, Turkey

رستوران مرتی | MARTI

رستورانی در ساحلچه که باعث می گردد نظرتان را نسبت به ماهی تغییر دهید. اینچی کفالی، inçi kefali ماهی دریاچه را امتحان کنید که بسیار خوشمزه و ترد است! .

به دستان مهربان و متخصص سرآشپز اعتماد کنید، که خوراک ماهی را برای شما به ارمغان می آورد که رقیب برترین رستوران های ساحل است. اینجا بدون شک یکی از برترین رستوران های وان در منطقه است با سرویس خدمات بی سر و صدا و بی عیب و نقص، اما بسیار کارآمد.

Address: Feribot Yolu, Van, Turkey

رستوران کروانسارای - KERVANSARAY RESTAURANT

غذای این رستوران واقعاً خوب است؛ قیمت غذاها استاندارد منطقه است، اما برترین در کلاس خود و با قیمت بسیار مناسب. غذاهای سنتی در برترین حالت و با پیشخدمت های بسیار صمیمی در این رستوران سرو می شوند. در مجموع یک تجربه غذاخوری خوب با برترین Ayran موجود در منطقه در یکی از برترین رستوران های وان در انتظار شما خواهد بود.

Address: Cumhuriyet Caddessi no: 119, Van 65100, Turkey

رستوران آشیان او یمکلری | ASIYAN EV YEMEKLERI

به عقیده بسیاری از گردشگران این برترین رستوران وان است. اینجا به جای فراوری منوهای نسبتاً فرمولیک مثل جاهای دیگر، بیشتر به سرو غذاهای غیرعادی با چاشنی محلی پرداخته می گردد. علیرغم وجود مانع زبان، در این رستوران خدمات هم واقعا محبت آمیز ارائه شده و حضور در این رستوران در وان بدون شک تضمن نماینده یک تجربه غذاخوری با کیفیت برای گردشگران خواهد بود.

Address: Melen Caddesi, Van, Turkey

رستوران کوشانه | Kuşhane

غذاهای محلی خوشمزه را در میان رستوران های وان می توانید اینجا امتحان کنید. اگر گیاخوار هستید، پیشنهاد می کنیم غذای Keledoș را امتحان کنید. این یکی از برترین غذاهای گیاهی است که می توانید پیدا کنید. غذاهای سنتی وان که در این رستوران سرو می شوند واقع شگفت انگیز هستند و با چاشنی خدمات و سرویس بسیار خوب ارائه می شوند.

Address: Hafiziye, Gölbaşı Sk., 65300 İpekyolu/Van, Türkiye

رستوران ارکوچ کاگ کباب | Erkoç Cağ Kebap

اگر عاشق گوشت و کباب هستید، توصیه می کنیم کباب های فوق العاده خوشمزه این رستوران را امتحان کنید. اینجا غذای خوب، خدمات محبت آمیز و بسیار سریع همچنین قیمت های مناسب در یکی از برترین رستوران های وان در انتظار شما خواهد بود.

Address: Şabaniye Mahallesi İpekyolu bulvarı no 247 İpekyolu, 65140 Van Merkez/Van, Turkey

رستوران سوتچو کاهوالتی | Sütçü Kahvaltı & Cafe

اگر در میان رستوران های وان در پی یک گزینه بسیار تمیز با خدمات بسیار با کیفیت، و منظره زیبا صبحانه عالی هستید، این رستوران را به شما پیشنهاد می کنیم.

Address: Eminpaşa, 65300 Van Merkez/Van, Turkey

رستوران تامارا اجاق باشی | Tamara Ocakbaşı

اینجا یکی از رستوران های خوب و قدیمی برای گذراندن اوقاتی خوش با پرسنلی مهربان و مهمان نواز است. اگر می خواهید موسیقی زنده، کباب، نوشیدنی و تفریح را با هم تلفیق کنید، Tamara Ocakbaşı در میان رستوران های وان به شما پیشنهاد می گردد.

Address: Bahçıvan, Yüzbaşıoğlu Sk. No:1, 65100 İpekyolu/Van, Turkey

رستوران منچل | Mencel

غذای این رستوران در وان بسیار لذیذ است. یکی از برترین منوهای غذاهای سنتی رستوران در شهر به وسیله Mencel ارائه می گردد. به شدت توصیه می کنیم غذاهای خوشمزه اینجا را امتحان کنید. می توانیم با اطمینان بگوییم که اینجا قطعا یکی از برترین وعده های غذایی در ترکیه را پیدا خواهید کرد.

خوشمزه ترین غذای این رستوران شاید ورژن Ali Nazik شان باشد. همچنین سوپ و سالاد و آیران هم همراه غذا سرو می گردد. دسر انجیر این رستوران هم یک سورپرایز خوشمزه خواهد بود. احتمالا با امتحان کردن Mencel، تا مدت ها به غذاهایی که در یکی از برترین رستوران های وان میل کردید فکر خواهید کرد.

Address: Bahçıvan, UKY Home Altı, Kazım Karabekir cad, Türkoğlu 1. Sk. No: 20/6, 65100 İpekyolu/Van, Turkey

منبع: الی گشت

به "معرفی 11 رستوران و کافه عالی در شهر وان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 11 رستوران و کافه عالی در شهر وان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید