برنامه ریزی سفر به آرژانتین 12 روزه

به گزارش وبلاگ سمیه، به طور حتم برای سفر به آمریکای جنوبی می بایست مدت زمانی نسبتا طولانی را به تورمسافرتی خود اختصاص دهید چرا که این کشور جدای از فاصله نسبتا طولانی با ایران، از جذابیت های فوق العاده طبیعی نیز برخوردار است که در زمان کم نمی توان آنچنان که باید و شاید از تک تک آن ها تماشا کرد و تور مسافرتی کاملی را تجربه نمود، از این رو در این مقاله به چیدمان سفر به آرژانتین 12 روزه در رابطه با بازدید از کشور فوق العاده آرژانتین پرداخته ایم. با ما همراه باشید. در مقاله تماشای های آرژانتین هر چه بیشتر با سرگرمی در آرژانتین آشنا خوهید شد.

برنامه ریزی سفر به آرژانتین 12 روزه

1) اقامتی 3 شبه در بوینس آیرس

این شهر در سفر به آرژانتین که به پاریس آمریکای جنوبی معروفیت دارد، مملو است از برترین ها. می توانید ماجراجویی خود در آمریکای جنوبی را از این شهر شروع کنید و از معماری اروپایی آمریکایی کلاسیک شهر بازدید نمائید، تور یک روزه ای را به شرکت در تئاترهای فوق العاده معروف آن اختصاص دهید و در کنسرت موسیقی شرکت کنید. اغلب مسافرین تورهای مسافرتی، شیفته پل ها، معماری و کلیساهای تاریخی این شهر می شوند.

2) تور یک روزه به El Tigre

این جزیره فوق العاده دیدنی در 27 کیلومتری بوینس آیرس واقع شده و یکی از بنادر مجذوب کننده در حاشیه رودخانه پارانا و در زمان سرگرمی در آرژانتین محسوب می گردد. بازدید از طبیعت فوق العاده منطقه و بعلاوه حیات وحش خاصش می تواند از مجذوب کنندهیت های این تور یک روزه باشد. این منطقه محبوبیتی خاص بین گردشگران تورهای طبیعت گردی یک روزه در منطقه دارد.

3) اقامتی دو روزه در Puerto Iguazú

برای اینکه بتوانید در طول سه هفته از تمام دیدنی های آرژانتین بازدید کنید، می بایست رفت و آمدهای شما با هواپیما صورت بگیرد. این آبشار دیدنی یکی از فوق العاده ترین هاست. طبق نظر CNN این آبشار در بین دیدنی های آرژانتین یکی از چند نقطه ای است که ضرورت دارد در طول زندگی از آن بازدید کنیم. آبشار دیدنی Puerto Iguazú از مجموعه 275 آبشار کوچک و بزرگ تشکیل شده و وسعتی برابر با 27 کیلومتر را به خود اختصاص داده است. اگرچه این آبشار فوق العاده در آرژانتین واقع شده اما می توان از خاک برزیل منظره ای رویایی تر از آن را مشاهده کرد. این آبشار با ویژگی های خاص خود از مهمترین مجذوب کنندهیت های طبیعی منطقه است که هر روزه به وسیله گردشگران تورهای مسافرتی و بعلاوه گردشگران تورهای طبیعت گردی چند روزه مورد بازدید قرار می گیرد.

4) اقامتی دو شبه در Mendoza

این منطقه رویایی در زمان سفر به آرژانتین یکی از زیباترین منظره های است که در طول عمر به چشم دیده اید. پوشش گیاهی غنی، فضای فوق العاده و طعم نوشیدنی های منحصر به فرد منطقه موجب شده که محبوبیتی خاص بین مسافرین تورهای طبیعت گردی یک روزه پیدا کند.

5) اقامتی دو شبه در Bariloche

این منطقه، زیبایی و معروفیت خود را مدیون چند عامل است، ورزش ها و فعالیت های آزاد مثل اسکی روی آب یا شنا، فروشگاه های خاص شکلات فروشی و طبیعت فوق العاده آن. می توانید در این منطقه از انواع برکه ها، آبشارها، منظره دریاچه و منظره بی نظیر کوهستان لذت ببرید. این منطقه بنابر طبیعت خاص خود مورد بازدید تورهای مسافرتی قرار می گیرد و جز فهرست پرفروش ترین تورهای طبیعت آرژانتین در آژانس های مسافرتی محسوب می گردد.

6) اقامتی دو شبه در El Calafate

این منطقه یکی از معروف ترین دریاچه های روبه رشد یخ در دنیا است، به همین علت اگر در پی یک ماجراجویی خاص در آرژانتین هستید لازم است که اقامتی در این منطقه داشته باشید و از منظره ها خاص و ویژه این ناحیه لذت ببرید. این دریاچه یخی به علت ویژگی های خاصش هر روزه از جانب مسافرین تورهای طبیعت گردی در زمان سرگرمی در آرژانتین مورد بازدید قرار می گیرد.

منبع: همگردی

به "برنامه ریزی سفر به آرژانتین 12 روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی سفر به آرژانتین 12 روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید