تربیت مربی جستجو و نجات، در حوادث حمل و نقل جاده ای

به گزارش وبلاگ سمیه، معاون آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر گفت: ساماندهی امور مربیان، استاندارد سازی و وحدت رویه در منابع آموزشی از اولویت های این معاونت است.

تربیت مربی جستجو و نجات، در حوادث حمل و نقل جاده ای

مهراب شریفی سده معاون آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر در گفت وگو با وبلاگ سمیه، درباره اهمیت افزایش مهارت های کیفی مربیان گفت: لازم است مربیان خود را به دانش روز مجهز نمایند و یادگیری تکنیک های نو، افزایش اطلاعات در خصوص تجهیزات و نکات ایمنی دستگاه ها و مراقبت از آن ها به وسیله مربیان بسیار مهم است.

شریفی سده در خصوص برگزاری دوره تربیت مربی در حوادث حمل و نقل جاده ای توضیح داد: آموزش امداد و نجات یکی از وظایف و رسالت های جمعیت هلال احمر به شمار میرود. این دوره با هدف تامین مربیان نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای در استان ها و توسعه آموزش های مهارتی به منظور پاسخگویی مطلوب تر در حوادث و سوانح جاده ای برگزار می گردد.

این دوره کشوری به صورت منطقه ای از تاریخ 9 آذر تا 8 بهمن به میزبانی 5 استان، اصفهان، کرمان، گیلان، خوزستان و خراسان شمالی، برگزار می گردد که استان اصفهان، از 9 تا 12 آذر میزبان 21 فراگیر از استان های فارس، مرکزی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و قم بوده است.

پذیرفته شدگان در آزمون ورودی، طی 3 روز با حضور در کلاس های تئوری و کارگاه های عملی، سپس قبولی در آزمون نهایی به عنوان مربی درجه 3 جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای به تدریس مشغول خواهند شد.

بیشتر بخوانید

  • س
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تربیت مربی جستجو و نجات، در حوادث حمل و نقل جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تربیت مربی جستجو و نجات، در حوادث حمل و نقل جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید