علم و تکنولوژی

تنظیمات دوربین گوشی شیائومی؛ تجربه عکاسی بهتر با گوشی های شیائومیتنظیمات دوربین گوشی شیائومی

اگر از گوشی شیائومی، ردمی یا پوکو استفاده می کنید در این مطلب با ما باشید تا شما را با تنظیمات دوربین گوشی شیائومی آشنا کنیم.

25 بهمن 1402

گوشی تاشو سامسونگ اینبار از نوع مالی است!، عکس

زومیت نوشت: سامسونگ در کنار گلکسی زد فولد 6، گوشی تاشدنی مقرون به صرفه قیمتی را هم رونمایی خواهد نمود.

9 بهمن 1402

غرش یک سوخوی تازه در آسمان!، عکس

نمونه اولیه هواپیمای روسی SJ-100 که به وسیله Yakovlev JSC ساخته شده است و تنها با استفاده از قطعات داخلی مونتاژ شده است، برای اولین بار در شرایطی که پیش بینی می گردد ناوگان هواپیمایی غیرنظامی روسیه را تقویت کند، به پرواز عایدی.

2 دی 1402

کشف مارمولک بی نظیر با نقوش هیروگلیفی در ایران، عکس

یورونیوز نوشت: گونه جدیدی از مارمولک ها که پیش تر به وسیله یک گروه مطالعاتی در بیابان های استان خراسان جنوبی ایران کشف شده بود بر اساس ویژگی های ظاهری منحصر به فرد و نقوش هیروگلیفی روی پوست نامگذاری شد.

25 آبان 1402

8 مورد از ترفندهای تندخوانی

تندخوانی نیز مانند سایر تمارینی که مغز را به چالش می کشد، تفکر خلاقه را به کار می اندازد و به بهبود حافظه و تمرکز یاری می نماید.

17 تیر 1402

نخستین گوزن زرد ایرانی دشت ناز ساری به دنیا آمد

اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران از تولد نخستین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال 1402 در دشت ناز ساری اطلاع داد.

27 فروردین 1402

برترین قطب نما برای جهت یابی در سفر چیست؟

وقتی صحبت از سفر می گردد، داشتن یک قطب نما قابل اعتماد می تواند نجات دهنده باشد. وقتی سعی می کنید در یک مسیر ناآشنا مسیر خود را طی کنید، یک قطب نما خوب یک ابزار ضروری برای جهت یابی است. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، چگونه بهترین گزینه را انتخاب می کنید؟...

22 فروردین 1402

روموتوو تی8؛ تمام تصورات قبلی خود از کاروان را دور بریزید!

یک حمام ال شکل دارای توالت، روشویی و دوش در پشت آشپزخانه قرار گرفته است. اتاق خواب نیز در قسمت عقب کاروان قرار گرفته که با یک درب از باقی کابین جدا می گردد. در اتاق خواب یک کمد قرار گرفته است و امکان سفارش یک تختخواب دو نفره یا دو تختخواب تک نفره برای...

11 فروردین 1402

ترکیبی که می تواند باعت کند شدن روند پیری شود

ایسنا نوشت: پیری چالش مهمی برای همه جوامع است. با توجه به اینکه جمعیت جهان به سرعت در حال پیر شدن است، برخی احتمال می دهند تا سال 2050 برای اولین بار بر روی کره زمین، تعداد افراد مسن به اندازه تعداد بچه ها زیر 15 سال باشد.

9 فروردین 1402

کدام خانوارها بیشتر برای سفر هزینه می نمایند؟

آنالیز های یک مطالعه درباره عوامل مؤثر بر اندازه هزینه کرد گردشگری نشان داد که زوج های بدون فرزند، بیشترین هزینه کرد برای سفر را دارند.

2 فروردین 1402

قیمت گوشی های آیفون شنبه 13 اسفند 1401

خبرنگاران- گران ترین آیفون فعلی در بازار موبایل حدود 115 میلیون تومان فروخته می شود. منظورمان آیفون 13 پرو مکس با یک ترابابت فضای ذخیره سازی است که نسخه 512 گیگ آن را حدود 93 میلیون تومان می فروشند.

14 اسفند 1401

10 لپ تاپ سبک و قدرتمند برای کسانی که زیاد جابجا می شوند

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خیلی جابجا می شوند و در عین حال به یک لپ تاپ هم نیاز دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 10 لپ تاپ سبک و عالی آشنا کنیم.

28 بهمن 1401

معرفی دوربین هوشمند 4K ال جی برای مراکز سلامت و بهداشت

دوربین فیلمبرداری نو با LG webOS تعامل راحت پزشکان و بیماران را در روز و شب تسهیل می نماید.

9 بهمن 1401

تصمیم متفاوت کیانو ریوز ؛ رد پیشنهاد 12 میلیون دلاری به خاطر هم بازی شدن با آل پاچینو

کیانو ریوز برای هم کاری با ال پاچینو در فیلم وکیل مدافع شیطان دستمزدش را کاهش داد، اما نپذیرفت که با دریافت 12 میلیون دلار بار دیگر در دنباله سرعت بازی کند.

4 بهمن 1401

معرفی باغ شاهزاده به 35 زبان زنده جهان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر اهمیت معرفی باغ شاهزاده کرمان در سطح جهانی گفت: اطلاعات این بنای تاریخی از سوی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) به 35 زبان زنده جهان ترجمه و منتشر شده است. این خبر در بخش معرفی...

18 دی 1401

مشکل چاقی برای مادران شیرده

تحقیقات قبلی نشان داده است که وقتی یک فرد چاق است، التهاب مزمن از چربی شروع می شود و به اندام ها و سیستم ها در سراسر بدن توسعه می یابد؛ و این التهاب ممکن است جذب اسید های چرب از خون به بافت های بدن را مختل کند.

14 دی 1401

عکس ، ماه نورد امارات که فردا با موشک فالکون به فضا می رود

ایسنا نوشت: شرکت اسپیس ایکس فردا ظهر، اولین فرودگر قمری ژاپن را همراه با کاوشگر امارات به سوی ماه پرتاب خواهد نمود.

10 آذر 1401

چگونه خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده را کاهش دهیم؟

به بهانه روز جهانی سرطان لوزالمعده به بیان چند توصیه برای کاهش ابتلا به این بیماری پرداخته ایم.

27 آبان 1401

کشف زنبوری که پوزه ای مانند سگ دارد!

دانشمندان دانشگاه کرتین اخیراً یک گونه زنبور بومی تازه با پوزه سگ مانند در بوته زار های پرت در استرالیای غربی کشف کردند که تا به امروز برای علم ناشناخته بود.

12 آبان 1401

سامانه ای بومی و هوشمند به کمک مدیریت مصرف آب در کشاورزی آمد

با توجه به بحرانی بودن شرایط آب در کشور و با علم به این نکته که کشاورزی بیشترین سهم را در مصرف آب قابل سرب در کشور دارد؛ کاهش مصرف آب در این حوزه یک ضرورت ملی است.

4 آبان 1401
تعداد: (160)