حضور ستارگان کشتی دنیا در تورنمنت بین المللی ترکیه

به گزارش وبلاگ سمیه، مسابقات بین المللی کشتی آزاد یاشاردوغو از امروز تا 8 اسفند در شهر استانبول ترکیه برگزار می گردد. این مسابقات به عنوان نخستین رویداد رنکینگ دار میزبان مدعیان نامداری است که باید برای حضور در مسابقات جهانی 2022 به کسب امتیاز احتیاج دارند.

حضور ستارگان کشتی دنیا در تورنمنت بین المللی ترکیه

طبق آخرین اخبار از مدعیان شرکت کننده در این مسابقات می توان به قهرمانان و مدال آوران بزرگ دنیا و المپیک همانند جردن باروز، رضا کایالپ، طاها آکگول و سیداکوف اشاره نمود که قرار است در این مسابقات بروی تشک بروند. طبیعتاً تیم ترکیه به عنوان میزبان با حضور حداکثر 3 کشتی گیر در هر وزن، پرتعدادترین تیم را در اختیار دارد.

بعلاوه رضا کایالپ برای اولین بار پس از بازی های المپیک توکیو وارد میدان خواهد شد اما گفته می گردد طاها آکگول پس از کسب مدال برنز در مسابقات دنیای 2021 اسلو همچنان در حال ریکاوری و استراحت برای رویدادهای آینده است. ضمن اینکه سلیمان آتلی کشتی گیر المپیکی ترکیه هم در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد روی تشک خواهد رفت و سونر دمیرتاس هم در وزن 74 کیلوگرم شانس خود را در این مسابقات امتحان می نماید. رمضان ساری قهرمان زیر 23 سال اروپا هم در وزن 79 کیلوگرم به میدان می رود.

قزاقستان نیز با یک تیم پرتعداد با حداقل 2 کشتی گیر در هر وزن به ترکیه خواهدرفت. مطمئناً همه نگاه ها به آدلان آسکاروف قهرمان سابق زیر 23 سال دنیا و قهرمان آسیاست که از وزن 61 کیلوگرم به 65 کیلوگرم در المپیک رفت.

از سوی دیگر فدراسیون کشتی روسیه نیز این جام را به عنوان یک رقابت آزمایشی برای مسابقات قهرمانی اروپا در نظر خواهد گرفت.

در نهایت باید به جردن باروز قهرمان المپیک و دنیا از آمریکا هم اشاره نمود که قرار است برای نخستین بار پس از ثبت رکورد ششمین قهرمانی دنیا از جام بین المللی ترکیه به میادین کشتی بازگردد. البته گفته می گردد او برای کسب امتیازات رنکینگ در نظر دارد در وزن 79 کیلوگرمبه میدان برود.

به گزارش وبلاگ سمیه، تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان نیز با ترکیب سید علی عظیمی در وزن 57 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی و سعید انوری در 61 کیلوگرم، مرتضی قیاسی و رحمان رحیم پور در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی و علی اکبر فضلی در 70 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، مجتبی اصغری و علی منصوری در 86 کیلوگرم، احمد بذری در 92 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم برای حضور در جام یاشار دوغو، راهی ترکیه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور ستارگان کشتی دنیا در تورنمنت بین المللی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ستارگان کشتی دنیا در تورنمنت بین المللی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید