اخبار و رویدادها

پیکاپ تازه بازار ایران معرفی گشت، عکس

نسخه تازه پیکاپ وارداتی سایپا در چین معرفی گشت، چانگان هانتر با قیمتی مالی و سیستم چهارچرخ محرک است.

16 فروردین 1403

فراوری برق از آب با یک اسباب بازی بامزه

در یک شاهکار مهندسی قابل توجه، دانشمندان هنگ کنگ و گوانجو، چین، روشی مبتکرانه برای مهار انرژی حاصل از تبخیر آب ابداع نموده اند. آنها موتوری ابداع کردند که قادر است از این فرآیند طبیعی به طور مؤثر الکتریسیته فراوری کند تا برق ابزار کوچک را تامین کند.

2 فروردین 1403

اولین عکس از لوح طلایی تخت جمشید

روزنامه اطلاعات 90 سال پیش برای اولین بار تصویری از لوح طلایی تخت جمشید را منتشر کرد.

20 اسفند 1402

تنظیمات دوربین گوشی شیائومی؛ تجربه عکاسی بهتر با گوشی های شیائومیتنظیمات دوربین گوشی شیائومی

اگر از گوشی شیائومی، ردمی یا پوکو استفاده می کنید در این مطلب با ما باشید تا شما را با تنظیمات دوربین گوشی شیائومی آشنا کنیم.

25 بهمن 1402

گوشی تاشو سامسونگ اینبار از نوع مالی است!، عکس

زومیت نوشت: سامسونگ در کنار گلکسی زد فولد 6، گوشی تاشدنی مقرون به صرفه قیمتی را هم رونمایی خواهد نمود.

9 بهمن 1402

خرید این تویوتای لوکس با 440 میلیون تومان! ، عکس

تویوتا سنچوری 1997، تنها خودروی تولیدی موتور جلو و دیفرانسیل عقب با موتور V12 از ژاپن، راهی ایالات متحده شده و در حال حاضر در معرض فروش است. این لیموزین لوکس با فرمان راست، نگاهی اجمالی به دنیای انحصاری افراد تجاری بلندپایه، مقامات دولتی و حتی خانواده های...

3 بهمن 1402

غرش یک سوخوی تازه در آسمان!، عکس

نمونه اولیه هواپیمای روسی SJ-100 که به وسیله Yakovlev JSC ساخته شده است و تنها با استفاده از قطعات داخلی مونتاژ شده است، برای اولین بار در شرایطی که پیش بینی می گردد ناوگان هواپیمایی غیرنظامی روسیه را تقویت کند، به پرواز عایدی.

2 دی 1402

3 مدل خودرو نیسان وارد ایران شدند

بنابر اعلام شرکت وارد کننده، 3 مدل خودرو نیسان از گمرک ترخیص و وارد ایران شدند. این مدل ها کدام محصولات نیسان هستند؟

29 مهر 1402

عکس، این ماشین غولپیکر معروف با باتری برقی کار می نماید!

پس از معرفی مدل هایی مثل لیریک و سلستیک، به عنوان اولین خودروهای برقی کادیلاک، نوبت به برقی سازی اسکلید رسیده و این SUV فول سایز هم به جمع برقی ها پیوست.

20 مرداد 1402

کله پاچه عروسی روایت هایی ساده از روزمره گی های زندگی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از یاسوج، کتاب کله پاچه عروسی گاه مخاطب را از ته دل به خنده وامی دارد و گاهی نیز افسوس و غم نهفته در کلماتش فکر را درگیر می نماید.

20 تیر 1402

واکنش وزیر ارشاد به خبر ممنوع الورود بودن یک بازیگر زن به مشهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به بعضی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد ولی آن را آنالیز می کنم.

31 خرداد 1402

معاون وزیر ورزش: دولت سیزدهم وارث 4800 پروژه نیمه تمام ورزشی است

برای تکمیل آنها حداقل بودجه 50 همت (50 هزار میلیارد تومان) لازم بود که با تورم نو این رقم بیشتر شد و از این اعتبار 30 هزار میلیارد تومان به وسیله شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و 20 هزار میلیارد تومان به وسیله دفاتر فنی استان ها اعتبارسنجی شده و...

31 اردیبهشت 1402

روزگاری در این بوستان مرکز آدم ها غیب می شدند

تهران قجری کم جمعیت بود و کم وسعت، همه در و همسایه هم به احوالات هم واقف؛ کافی بود اتفاق کوچکی بیفتد تا همه شهر باخبر شوند. برای همین بود که گوشه دنجی پیدا کردن کار هرکسی نبود.

26 اردیبهشت 1402

طرز تهیه 17 خوراکی از برترین غذاهای هری پاتری در خانه

تمام اجزای جهانی هری پاتر مجذوب کننده است، از معماری خانه ها و نور چراغ های خیابان گرفته تا جادویی ترین بخش های آن. یکی از مجذوب کننده ترین و البته خوشمزه ترین بخش های این جهان هم غذاهایی است که جادوآموزان در هاگوارتز یا قطار مدرسه می خورند. حتما شما هم...

8 اردیبهشت 1402

تصویر زیبایی خیره کننده شفق قطبی در آسمان

تصویری از شفق قطبی در سواحل دریای بالتیک در نزدیکی شهر کیل را مشاهده می کنید.

6 اردیبهشت 1402

دربی 100 بدون حضور بانوان، احتمال تغییر ساعت ملاقات سرخابی ها

برای ملاقات تیم های استقلال و پرسپولیس هم که یکصدمین ملاقات تاریخ دو تیم است، مجوزی برای حضور بانوان صادر نشده و این ملاقات با حضور 15 هزار تماشاگر مرد برگزار خواهد شد.

30 فروردین 1402

معرفی 11 رستوران و کافه عالی در شهر وان ترکیه

می توان گفت غذا بخش بزرگی از میراث فرهنگی شهر وان ترکیه است. از آنجایی که در طول تاریخ، این شهر خانه بسیاری از تمدن های مختلف بوده است، غذاهای محلی بسیار غنی دارد. اگر قصد سفر به شهر وان ترکیه را دارید، با راهنمای محبوب ترین رستوران های وان از مجله گردشگری...

28 فروردین 1402

هیاتی از تهران و معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهمنامه هایی را در حوزه گردشگری امضا کردند

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، هیاتی از تهران و معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهمنامه هایی را در حوزه گردشگری امضا کردند.

21 فروردین 1402

روموتوو تی8؛ تمام تصورات قبلی خود از کاروان را دور بریزید!

یک حمام ال شکل دارای توالت، روشویی و دوش در پشت آشپزخانه قرار گرفته است. اتاق خواب نیز در قسمت عقب کاروان قرار گرفته که با یک درب از باقی کابین جدا می گردد. در اتاق خواب یک کمد قرار گرفته است و امکان سفارش یک تختخواب دو نفره یا دو تختخواب تک نفره برای...

11 فروردین 1402

ترکیبی که می تواند باعت کند شدن روند پیری شود

ایسنا نوشت: پیری چالش مهمی برای همه جوامع است. با توجه به اینکه جمعیت جهان به سرعت در حال پیر شدن است، برخی احتمال می دهند تا سال 2050 برای اولین بار بر روی کره زمین، تعداد افراد مسن به اندازه تعداد بچه ها زیر 15 سال باشد.

9 فروردین 1402
تعداد: (697)