خرید این تویوتای لوکس با 440 میلیون تومان! ، عکس

به گزارش وبلاگ سمیه، تویوتا سنچوری 1997، تنها خودروی تولیدی موتور جلو و دیفرانسیل عقب با موتور V12 از ژاپن، راهی ایالات متحده شده و در حال حاضر در معرض فروش است. این لیموزین لوکس با فرمان راست، نگاهی اجمالی به دنیای انحصاری افراد تجاری بلندپایه، مقامات دولتی و حتی خانواده های سلطنتی ژاپن دارد.

خرید این تویوتای لوکس با 440 میلیون تومان! ، عکس

امیرمسعود عابدین: کیلومتر شمار این خودروی خاص عدد 218700 کیلومتر مسافت را نشان می دهد. فروشنده آن تأکید می نماید که هیچ تغییری در خودرو انجام نشده و اصالت آن همچنان حفظ شده است.

  • این خودرو، ون تویوتا لندکروزر است! /عکس

این خودرو دارای یک نمایشگر کیلومترشمار متریک است و مجهز به ویژگی های کارخانه ای شامل رینگ های 16 اینچی، روکش چرمی، پانل ابزار دیجیتال، گرمکن صندلی های جلو و عقب، دسترسی به صندلی های جلو از پشت، ماساژور، صندلی های عقب خوابیده، کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک، پرده عقب برقی و تهویه مطبوع عقب و کنترل های رادیویی و... است.

تویوتا سنچوری 1997 در زیر کاپوت دارای یک موتور 5.0 لیتری V12 قوی است که حدود 276 اسب بخار قدرت و 460 نیوتون متر گشتاور دارد. این نیرو به وسیله گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می گردد. فروشنده آن با انجام کارهای تعمیر و نگهداری لازم از جمله تعویض روغن و فیلتر و تعویض واشرهای پوشش سوپاپ و...، از آمادگی خودرو برای فروش اطمینان حاصل نموده است.

با این حال، مانند هر وسیله نقلیه قدیمی، این تویوتا سنچوری با چند ایراد شناخته شده همراه است. این موارد شامل بعضی از ایرادات بیرونی مانند تراشه ها و خراش ها و بعلاوه ترک ها و ضربه های روی سپر جلو است. در مجموع، با توجه به قیمت نسبتا پایین 8250 دلاری آن(حدود 440 میلیون تومان)، در شرایط بسیار خوبی واقع شده است.

مدل VG50 با موتور V12 که در سال 1997 معرفی گردید، دوران لوکس بی نظیری را رقم زد. این مدل در نهایت به وسیله سنچوری VG60 با موتور V8 در سال 2018 جایگزین شد و به فراوری تنها موتور دوازده سیلندر فراوریی ژاپن خاتمه داد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سمیه مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "خرید این تویوتای لوکس با 440 میلیون تومان! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید این تویوتای لوکس با 440 میلیون تومان! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید