سفر اپ: با 141 از شرایط جاده های کشور آگاه شوید

به گزارش وبلاگ سمیه، اطلاع از شرایط جاده ها باعث می گردد که سفری آسوده تر داشته باشید. مرکز مدیریت راه های کشور نیز اپلیکیشنی را در این خصوص منتشر نموده است که 141 نام دارد. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با 141 از شرایط جاده های کشور آگاه شوید

روزانه افراد زیادی در سرتاسر ایران برای انجام امور مختلف به وسیله جاده ها سفر می نمایند. عده ای از این افراد به علت کارشان مجبور هستند که روزانه از راستا های جاده ای تردد نمایند و بعضی دیگر نیز تنها به علت مسافرت وارد جاده ها می شوند. اما هدف هرچه که باشد، اطلاع از شرایط راه ها یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که رانندگان باید به آن توجه داشته باشند. گاهی مواقع راه داری راستا هایی را یک طرفه می نماید یا ریزش کوه و موارد این چنینی باعث می گردد که راستا مسدود گردد. به هین علت رانندگان باید از راستا های جایگزین استفاده نمایند. مرکز مدیریت راه های کشور اپلیکیشنی را در این خصوص عرضه نموده است. کاربران به وسیله این اپلیکیشن می توانند از شرایط راه ها آگاه شوند. همراه وبلاگ سمیه باشید تا با اپلیکیشن 141 بیشتر آشنا شویم.

اپلیکیشن 141 که برای تلفن های هوشمند عرضه شده است به کاربران این امکان را می دهد که به وسیله موبایلشان از شرایط راه ها، تصادف های اتفاق افتاده در راستا، انسداد های جاده ای و کارگاه های جاده ای آگاه شوند. یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن امکان نمایش ترافیک لحظه ای جاده ها است. بدین طریق کاربران می توانند پیش از حرکت، از شرایط ترافیکی جاده آگاه شوند. در 141، قابلیت مشاهده جاده ها به وسیله دوربین های کنترل ترافیکی نیز وجود دارد. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به صورت زنده شرایط جاده ها را مشاهده نمایند. اپلیکیشن 141 امکان پخش اخبار و اطلاعیه های صوتی مرکز مدیریت راه ها را نیز دارد. برای دانلود اپلیکیشن مذکور می توانید به وسیله لینک زیر وارد عمل شوید.

لینک دانلود

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: با 141 از شرایط جاده های کشور آگاه شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با 141 از شرایط جاده های کشور آگاه شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید