غرش یک سوخوی تازه در آسمان!، عکس

به گزارش وبلاگ سمیه، نمونه اولیه هواپیمای روسی SJ-100 که به وسیله Yakovlev JSC ساخته شده است و تنها با استفاده از قطعات داخلی مونتاژ شده است، برای اولین بار در شرایطی که پیش بینی می گردد ناوگان هواپیمایی غیرنظامی روسیه را تقویت کند، به پرواز عایدی.

غرش یک سوخوی تازه در آسمان!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سمیه ، وزیر صنعت روسیه در 29 اوت اظهار داشت که پرواز SJ-100 پایداری این سیستم های پیشرفته محلی را آزمایش نموده است. SJ-100 که معمولاً سوخوی سوپرجت 100 نامیده می گردد، یک جت روسی منطقه ای با برد حدود 4500 کیلومتر است.

SSJ-New گونه ای از سوخو SSJ-100 سوپرجت با تمام قطعات روسی است که جایگزین قطعات غربی است که قبلاً هواپیما به آن مجهز شده بود.

یک نمونه اولیه از هواپیمای روسی کوتاه برد SJ-100 که به وسیله مرکز فراوری Yakovlev PJSC در Komsomolsk-on-Amur ساخته شده است، اولین پرواز خود را انجام داد. طی آزمایش های صورت گرفته، عملکرد پایدار تمامی سامانه های داخلی، کنترل پذیری و پایداری هواپیما در هوا تأیید شد.

معاون نخست وزیر و وزیر صنعت و تجارت، دنیس مانتوروف، به رسانه ها خبر داد که توسعه دهندگان و فراورینمایندگان روسی توانستند راهکار ها و فناوری های طراحی خود را از جمله اویونیک، دنده، واحدهای برق کمکی، سیستم های تامین برق، تهویه مطبوع پیاده سازی و نصب نمایند.

بر اساس گزارش ها، این پرواز 54 دقیقه به طول انجامید و به سرعت 343 کیلومتر در ساعت و ارتفاع تا 3000 متر رسید. این وزارتخانه گفت که خدمه یک آنالیز پایداری و کنترل پذیری هواپیما در هوا، یک آنالیز سیستم کنترل فشار اتوماتیک در کابین، یک فرود و یک رویکرد دور زدن به وسیله ماموریت پرواز انجام دادند.

منبع: eurasiantimes

این اطلاعات از سوخو 35 لو نرفته بود!/ عکس

سلاح نو اردوغان/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "غرش یک سوخوی تازه در آسمان!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرش یک سوخوی تازه در آسمان!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید