لزوم بهره مندی از ظرفیت های استان خوزستان برای توسعه گردشگری

به گزارش وبلاگ سمیه، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با استاندار خوزستان دیداری کرد که در آن بر استفاده از ظرفیت های استان خوزستان برای توسعه گردشگری تاکید شد.

لزوم بهره مندی از ظرفیت های استان خوزستان برای توسعه گردشگری

دوشنبه، 20 فروردین 97، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ملاقاتی کرد که در این ملاقات سامان دهی و رسیدگی به مسائل و موضوعات شهرستان شوش مورد بحث و آنالیز دو طرف نهاده شد.

معاون رئیس جمهوری در این ملاقات گفت:

حفاظت از میراث فرهنگی یک اصل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، محوطه میراث جهانی شوش یکی از آثار تاریخی مهم کشور است که باید در نگهداری از آن اقدامات لازم صورت گیرد.

وی اضافه کرد:

استان خوزستان جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی بسیار زیادی دارد که باید از این موارد برای رشد و توسعه صنعت گردشگری، ایجاد اشتغال و عایدی برای مردم منطقه استفاده کنیم.

مونسان گفت:

توسعه گردشگری دریایی با جذب و جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی یکی از اقداماتی است که باید در استان خوزستان در دستور کار قرار گیرد، بعلاوه پیگیری تعطیلات زمستانی یکی دیگر از برنامه هایی است که برای تقویت صنعت گردشگری در منطقه ها جنوبی کشور دنبال می گردد.

استاندار خوزستان با اشاره بر وجود ظرفیت های گردشگری گوناگون در این استان مطرح کرد:

در ایام نوروز سال جاری به علت برگزاری برنامه های متنوع و رویدادهای مجذوب کننده، استان خوزستان با رشد 20 درصدی گردشگران روبرو بود.

وی اعلام کرد:

ایجاد و راه اندازی تاسیسات مورد احتیاج گردشگری دریایی یکی از اولویت های مهم و جدی در استان خوزستان است که در سال 97 پیگیری و اجرایی خواهد شد.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "لزوم بهره مندی از ظرفیت های استان خوزستان برای توسعه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم بهره مندی از ظرفیت های استان خوزستان برای توسعه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید