لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، عباسعلی برنزی شد

به گزارش وبلاگ سمیه، کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان با فزونی در ملاقات رده بندی لیگ جهانی کاراته وان لیسبون به مدال برنز رسید.

لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، عباسعلی برنزی شد

به گزارش وبلاگ سمیه، رقابت های لیگ دنیای کاراته وان پرتغال از روز جمعه- 10 اردیبهشت ماه با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور دنیا در لیسبون شروع شد.

امروز(یکشنبه-12 اردیبهشت ماه) و در روز خاتمهی مسابقات، حمیده عباسعلی در ملاقات رده بندی وزن 68+ کیلوگرم به مصاف النی چاتزیلادو قهرمان دنیا در سال 2018 از یونان رفت و با رجحان سه بر یک به مدال برنز رسید.

عباسعلی برای کسب این نشان برنز روز گذشته پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به دلیل عدم حضور آکیلا شعبان از مصر در تاتامی، به رجحان 8 بر صفر دست یافت.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان در دور سوم مقابل ماریا تورس گارسیا از اسپانیا یک بر صفر مغلوب گردید، اما با توجه به راهیابی کاراته کا اسپانیایی به ملاقات نهایی فرصت حضور در جدول شانس مجدد را کسب کرد.

عباسعلی در نخستین ملاقات خود در جدول شانس مجدد با نتیجه 4 بر یک مقابل شارلوت گریم از آلمان پیروز شد و در ادامه با رجحان 5 بر صفر مقابل فابینه کائوفمن از سوئیس به ملاقات رده بندی رسید. او برای کسب نشان برنز فردا به مصاف کاراته کایی از یونان خواهد رفت.

در رقابت های امروز، سارا بهمنیار و رزیتا علیپور با شکست در ملاقات رده بندی مقابل رقبای خود در دستیابی به مدال برنز ناکام ماندند. در سایر مسابقات و تا ساعاتی دیگر، سجاد گنج زاده در ملاقات رده بندی و بهمن عسگری و ذبیح الله پورشیب در ملاقات نهایی به میدان خواهند رفت.

رقابت های لیگ دنیای کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به وسیله رنکینگ فدراسیون دنیای است و امروز با برگزار ملاقاتهای رده بندی و نهایی اوازن مختلف به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، عباسعلی برنزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، عباسعلی برنزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید