مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری منصوب شد

به گزارش وبلاگ سمیه، در حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری منصوب شد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری منصوب شد

به گزارش خبرنگار وبلاگ سمیه، در حکم محمد خیاطیان خطاب به محمد قاسمی آمده است:

بنا به پیشنهاد معاون محترم گردشگری و نظر به تعهد و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری منصوب می شوید.

تدبیر برای توسعه کارآمد و مؤثر تبلیغات و بازاریابی گردشگری در عرصه داخلی و بین المللی، گسترش دفاتر اطلاع رسانی گردشگری، افزایش تعاملات با تشکل های بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد، رسانه ها، نشریات و... سازمان های تخصصی ملی و بین المللی فعال در صنعت گردشگری، اقدام عملی و جدی در مورد بازارهای هدف معین شده، ترسیم برنامه های کوتاه مدت، میان مدت، بلندمدت و چشم انداز بازاریابی گردشگری ایران و... از اولویت هایی است که انتظار می رود در راستای تحقق آن ها در چارچوب سیاست ها و راهبردهای دولت محترم تدبیر و امید، اهتمام نمایید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از درگاه حضرت حق خواستارم.

منبع: میراث آریا

به "مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید