نشر مرکز در نمایشگاه کتاب تهران شرکت نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ سمیه، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، نشر مرکز در نمایشگاه کتاب تهران شرکت نخواهد کرد.

نشر مرکز در نمایشگاه کتاب تهران شرکت نخواهد کرد

این نشر با اعلام شرکت نکردن در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در صفحه خود نوشته است: نشر مرکز برای حمایت از کتابفروشی ها بخصوص کتابفروشی های شهرستان ها در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت نمی کند.

نشر مرکز در دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت 1401) تخفیف ویژه ای برای موسسات پخش کتاب و کتابفروشی ها در نظر خواهد گرفت.

زمانیان، مدیر فروش نشر مرکز گفت: شرایط کتابفروشی ها پیش از کرونا خوب نبود و با آمدن کرونا و تعطیلی های زیادی که کتابفروشی ها تجربه کردند، شرایطشان حادتر شد. برای حمایت از آنها نه در نمایشگاه های مجازی شرکت کردیم و نه در نمایشگاه حضوری شرکت خواهیم کرد.

او بعلاوه در شرح بیشتر درباره طرح تخفیف در ایام نمایشگاه نیز اعلام کرد: ما به توزیع کنندگان اعلام نموده ایم در ایام برگزاری نمایشگاه، با هشت درصد تخفیف کتابها را به آنها می دهیم و آنها هم با همان اندازه تخفیف، کتاب ها را به کتابفروشی ها بدهند البته با این شرط که کتاب فروشان دو درصد دیگر تخفیف داده و در نهایت کتاب با 10 درصد تخفیف به دست مخاطبان برسد. بعلاوه قرار است در ایام نمایشگاه کتابهای خودمان را در کتابفروشی و سایتمان با 15 درصد تخفیف به فروش برسانیم. البته هنوز در صفحه و سایتمان این موضوع را اعلام ننموده ایم.

منبع: همگردی

به "نشر مرکز در نمایشگاه کتاب تهران شرکت نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشر مرکز در نمایشگاه کتاب تهران شرکت نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید