پویش #من، هم، کتاب، خریدم

به گزارش وبلاگ سمیه، به مناسبت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پویش کتاب خوانی با نام #من-هم-کتاب-خریدم با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی برگزار خواهد شد.

پویش #من، هم، کتاب، خریدم

به گزارش وبلاگ سمیه به نقل از ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت خانه کتاب و ادبیات ایران از فردا، یکشنبه سوم بهمن ماه، نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار خواهد شد.

کمیته فعالیت های فرهنگی ستاد برگزاری این نمایشگاه درنظر دارد با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی و ترغیب علاقه مندان برای شرکت در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و بعلاوه با ارائه معرفی کتاب ها برای استفاده علاقه مندان و پژوهشگران، پویش کتاب خوانی با نام #من ـ هم ـ کتاب ـ خریدم را برگزار کند.

شرکت نمایندگان در این پویش می توانند یک یا چند کتاب خریداری شده از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در قالب فیلم معرفی نموده و به وسیله نشانی الکترونیکی [email protected] به دبیرخانه نمایشگاه ارسال نمایند.

لازم است پس از ارسال فیلم معرفی کتاب به دبیرخانه، آن را با هشتگ های #من-هم-کتاب-خریدم و دومین-نمایشگاه-مجازی-کتاب-تهران در فضای مجازی منتشر نموده و صفحه خانه کتاب و ادبیات ایران در اینستاگرام به نشانی khaneh.ketab.adabiat را برچسب گذاری (تگ) نموده و دنبال نمایند.

معرفی کتاب باید شامل مشخصات شناسنامه ای اثر (نام کتاب، نویسنده، ناشر، تعداد صفحات، قیمت) و موضوع کلی کتاب باشد. انتخاب کتاب از نویسندگان ایرانی (کتاب تألیفی به جای کتاب ترجمه شده) امتیاز بیشتری دارد و کتاب بایستی غیردرسی و غیرکمک آموزشی باشد.

فیلم ارسالی نیز باید به صورت یک ویدیو کوتاهِ 120 تا 180 ثانیه ای با صدا و تصویر واضح، بدون صداهای محیطی و با موبایل (به صورت افقی) ضبط گردد. بعلاوه لازم است در فیلم های ارسالی چهره کامل فرد در طول فیلم واضح، بدون پرش، بدون قطعی و قابل رؤیت باشد و صدای فرد و کلماتی که بیان می نماید بدون صداهای محیطی و اختلال باشد. معرفی مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، سن، رشته و مقدار تحصیلات) نیز ضرورت دارد. بیان جمله ارائه برای دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و رعایت شئون اسلامی در فیلم های ارسالی الزامی است.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نیز 30 بهمن ماه 1400 خواهد بود.

در پویش #من-هم-کتاب-خریدم که به مناسبت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می گردد 20 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شده و به هر نفر مبلغ 500 هزار تومان اعطا خواهد شد. بعلاوه 30 نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شده و به هرکدام مبلغ 250 هزار تومان به عنوان جایزه اهدا می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 8 صبح تا 14:30 با شماره 91006363-021 داخلی 231 تماس بگیرید.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع می گردد و تا دهم بهمن ماه 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به Ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پویش #من، هم، کتاب، خریدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش #من، هم، کتاب، خریدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید