همکاری علی کریمی و برند مای مِن در فراوری محصولات نو

به گزارش وبلاگ سمیه، مای مِن برند محبوب مردانه و حامی ورزشکاران، به تازگی اقدام به فراوری محصولاتی با فرمولاسیون متفاوت با مشارکت پیشکسوت فوتبالی و محبوب مردمی، علی کریمی، نموده است. لاین مجیشن مای مِن شامل محصولات زیر می گردد:

همکاری علی کریمی و برند مای مِن در فراوری محصولات نو
  • شامپو تقویتى و انرژى بخش مردانه مجیشن پاور ویو ماى مِن
  • شامپو ضد شوره مردانه مجیشن میدفیلد دایموند ماى مِن
  • شامپو بدن انرژى بخش مردانه مجیشن پاور ویو ماى مِن
  • شامپو بدن خنک کننده مردانه مجیشن میدفیلد دایموند ماى مِن
  • بادى اسپلش مردانه مجیشن پاور ویو ماى مِن
  • بادى اسپلش مردانه مجیشن میدفیلد دایموند ماى مِن

با توجه به موضوع اصلی حمایت این برند از ورزش و ورزشکاران، این بار مای مِن به سراغ فوتبال، پرطرفدار ترین رشته ورزشی، رفته و این بار با فراوری محصولات لاین مجیشن، جادو کرده است. محصولات لاین مجیشن مای مِن در مراسمی با حضور علی کریمی و افراد سرشناس حوزه ورزشی در تاریخ 8 مهرماه رونمایی شد. در این مراسم رئیس هئیت مدیره شرکت آریان کیمیا تک و علی کریمی در مورد سری محصولات مجیشن سخنرانی کردند و به امید موفقیت و ماندن در اوج، دست همکاری دادند.

همراه این مطلب از مای مِن باشید تا در ادامه به معرفی محصولات علی کریمی و مای مِن بپردازیم.

محصولات لاین مجیشن برای ماندن در اوج قدرت

محمد علی کریمی پاشاکی که به نام علی کریمی شناخته می گردد از پیشکسوتان فوتبال ایران است که سابقه درخشانی در لیگ های ایران و دنیا دارد. از علی کریمی با لقب جادوگر یاد می گردد. جادوگر و مارادونای آسیا هم اکنون در 42 سالگی همچنان در اوج قدرت خود در حال اجرا فعالیت حرفه ای است. مجیشن در فارسی به معنای جادو است و لاین محصولات مجیشن، جادویی است که علی کریمی با همکاری مای مِن فراوری و به بازار عرضه کرده است. محصولات مجیشن یا محصولات علی کریمی، جادویی است برای تمامی آقایان برای همواره در اوج ماندن!

برای مشاهده محصولات مای مِن و محصولات لاین مجیشن علی کریمی همراه وبسایت ما در اینجا باشید.

صفر تا صد محصولات مجیشن مورد تایید علی کریمی

محصولات مجیشن علی کریمی و مای مِن شامل 6 محصول فرق دارد. اسانس ها و رایحه های متنوع و خاص این محصولات را می توان به اسم یکی از مزیت های رقابتی آن نسبت به سایر محصولات به تعداد آورد. رایحه و اسانس هر 6 محصول مجیشن همگی با مشارکت و نظر علی کریمی فراوری شده و مورد تایید او هستند. علی کریمی در سخنرانی خود در مراسم رونمایی از سری محصولات مجیشن، ارائه محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان را هدف همکاری خود با برند مای مِن اسم کرد. این اسطوره فوتبال در انتها سخنرانی خود بیان نمود که به همکاری های بزرگتر و بیشتر با این برند امیدوار است.

گروه صنعتی آریان کیمیا تک که به اسم صادر کننده نمونه کشور و فراوری کننده برتر محصولات آرایشی و بهداشتی ایران شناخته شده است، هم اکنون هم در بازار بورس ایران با نماد کیمیا تک حضور دارد. فراوری مشترک محصولات نو مای مِن با همکاری آقای علی کریمی را می توان تحولی درخشان در عرضه کالاهای با کیفیت، برای مردان ایران زمین دانست.

آدرس وب سایت: my.co.ir

صدای مشتری : 02123576666

اینستاگرام: @my.formen

منبع: فرارو

به "همکاری علی کریمی و برند مای مِن در فراوری محصولات نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری علی کریمی و برند مای مِن در فراوری محصولات نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید