ویشکا آسایش برترین بازیگر زن جشنواره فیلم زمستان شد

به گزارش وبلاگ سمیه، تهران (پانا) - ویشکا آسایش برای بازی در فیلم سینمایی گورکن جایزه برترین بازیگر زن دهمین جشنواره فیلم زمستان آمریکا را از آن خود کرد.

ویشکا آسایش برترین بازیگر زن جشنواره فیلم زمستان شد

به گزارش روابط عمومی فیلم، با برگزاری مراسم پایانی دهمین دوره از جوایز فیلم زمستان در نیویورک آمریکا، فیلم سینمایی گورکن به کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه کنندگی سینا سعیدیان، پیروز به دریافت جایزه برترین فیلم مستقل و جایزه برترین بازیگری زن (ویشکا آسایش) از این رویداد سینمایی شد.

ویشکا آسایش چندی پیش هم برای فیلم سینمایی گورکن نامزد دریافت جایزه برترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم کوئینز ورلد آمریکا شد و در نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ریورساید آمریکا هم توانست جایزه برترین بازیگری زن را به دست آورد.

گورکن سال گذشته برای اولین بار در بیست وسومین جشنواره فیلم شانگهای به نمایش عایدی و تا به امروز با نمایش در 45 جشنواره بین المللی، 17 جایزه جهانی کسب نموده است. علاوه بر ویشکا آسایش، بازیگران دیگری از جمله حسن معجونی، مهراوه شریفی نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی نیا، سیاوش چراغی پور و گوهر خیراندیش هم به ایفای نقش پرداخته اند.

سال جاری دهمین دوره جوایز فیلم زمستان (Winter Film Awards) از تاریخ 23 سپتامبر تا 2 اکتبر 2021 (اول تا دهم مهرماه1400) بصورت حضوری در شهر نیویورک آمریکا برگزار گردید.

....

اسامی برگزیدگان در سایت رسمی جشنواره:

https://winterfilmawards.com/2021/10/wfa-2021-nominees-winners/

منبع: خبرگزاری پانا

به "ویشکا آسایش برترین بازیگر زن جشنواره فیلم زمستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویشکا آسایش برترین بازیگر زن جشنواره فیلم زمستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید