کشف 94 مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز

به گزارش وبلاگ سمیه، تهران (پانا) - شرکت مدیریت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت در هفته ای که گذشت تعداد 94 مرکز استخراج غیرمجاز رمزارزها با یک هزار و 147دستگاه ماینر و مصرف برق 2هزار و 406 کیلووات کشف و جمع آوری شد.

کشف 94 مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز

به گزارش شرکت مدیریت فراوری، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، از این مقدار دستگاه، 34 درصد در بخش صنعتی، 31 درصد در بخش خانگی، 19 درصد در بخش سایر مصارف، هفت درصد بدون داشتن انشعاب، 6 درصد در بخش کشاورزی و سه درصد در بخش عمومی بوده است.

هزینه برق مصرفی روزانه این تعداد دستگاه به طور میانه در حدود 96 میلیون تومان است که به طور کامل از متخلفان اخذ می گردد. مقدار مصرف برق دستگاه های کشف شده هم در حدود معادل مصرف روزانه 6هزار و 882 مشترک خانگی می گردد.

22 درصد از مراکز کشف شده فوق با استفاده از گزارشات مردمی شناسایی شدند. هموطنان می توانند برای ارائه گزارشات مرکز استخراج غیرمجاز رمزارزها به وسیله سامانه سمات به نشانی https://tavanir.org.ir/samaat/pages/cryptocurrency.php، تماس تلفنی با سامانه 121 یا مراجعه حضوری به مرکز حراست شرکت های برق اقدام نمایند. به گزارشات منجر به کشف مرکز استخراج غیرمجاز رمزارزها تا سقف 20 میلیون تومان پاداش نقدی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کشف 94 مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 94 مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید