مصالح ساختمانی

مشکل چاقی برای مادران شیرده

تحقیقات قبلی نشان داده است که وقتی یک فرد چاق است، التهاب مزمن از چربی شروع می شود و به اندام ها و سیستم ها در سراسر بدن توسعه می یابد؛ و این التهاب ممکن است جذب اسید های چرب از خون به بافت های بدن را مختل کند.

14 دی 1401

ماجرای وحشت اهالی اکباتان از عروسک ترسناک روی فنس ها

یاشار ربیعه مهندس نرم افزار و متولد 1365 در شهرک اکباتان ساکن است. او به همراه دوستانش پربازدیدترین و فعال ترین وب سایت محلی مرکز را راه اندازی کرده اند. در این فضای مجازی، واقعی ترین، عجیب ترین، مجذوب کننده ترین و متفاوت ترین اتفاقاتی را که در اکباتان...

2 شهریور 1401

جاذبه های گردشگری ساخته شده از استخوان واقعی انسان

بعضی چیزها آنقدر عجیب و ترسناک هستند که فکر می کنیم تنها در فیلم ها اتفاق می افتند غافل از اینکه فیلم ها بیشتر از روی زندگی ما انسان ها الهام گرفته شده اند. یکی از این عجایب بناهایی است که با اسکلت انسان ها ساخته شده اند!

21 مرداد 1401

معمای سال 260 روزه مایا های باستان!

باستان شناسان اخیراً در میان تکه های یک نقاشی دیواری باستانی در کشور گواتمالا در قاره آمریکا، به قدیمی ترین شواهد صریح از سال 260 روزه مایا های باستان دست یافتند که نشان می دهد این تقویم جالب توجه، پیشینه بسیار کهن تر و پیچیده تری دارد.

21 خرداد 1401

بازسازی قلعه و یخچال تاریخی روستای قاطول گرمسار

خبرنگاران/سمنان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار از شروع بازسازی قلعه و یخچال تاریخی روستای قاطول گرمسار اطلاع داد.

4 آبان 1400

عرضه هفته ای 1.3 میلیون تن سیمان در بورس کالا

به گزارش خبرنگاران، شیخان، دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان در مورد مزایای ورود سیمان به بورس کالا گفت: با ورود سیمان به بورس کالا، ساز و کار آن شفاف و دریافت نقدی بهتر شد و بعلاوه توانستیم روی فراوری آن برنامه ریزی کنیم.

19 شهریور 1400

توضیح درباره خبر تخریب یک بنای تاریخی در بهبهان

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، توضیح درباره خبر تخریب یک بنای تاریخی در بهبهان صورت گرفت.

8 مرداد 1400

انتشار متن کامل پیش نویس توافقنامه پسابرگزیت

انگلیس و اتحادیه اروپا روز شنبه متن کامل پیش نویس توافقنامه ای را که از ابتدای سال جدید میلادی بر مراودات تجاری دو طرف نظارت دارد منتشر کردند.

18 بهمن 1399

افسار پوسیده دولت تدبیر بر گردن گرانی

در حالی که مسئولان دولت موسوم به تدبیر و امید طی سال های اخیر و خصوصا امسال دستورات متعددی را بر روی کاغذ برای کنترل تورم صادر کرده اند، اما شیب تند گرانی ها بی توجه به این دستورات کاغذی به فرایند صعودی خود ادامه می دهند.

6 بهمن 1399