آئین تودیع و معارفه شهردار منطقه 20 برگزار گردید

به گزارش وبلاگ سمیه، خبرگزاری خبرنگاران-مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 20 با حضور معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران برگزار گردید.

آئین تودیع و معارفه شهردار منطقه 20 برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سمیه از تهران، حسین نظری معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و تازه منطقه 20 که با حضور معاونان، مدیران ارشد و شهرداران نواحی این منطقه برگزار گردید، ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند فرهاد افشار شهردار سابق سید محمد ناظم رضوی را به عنوان شهردار تازه منطقه 20 معرفی کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به شعار تهران کلان شهر الگوی دنیا اسلام اجرای رویکرد کارمحوری،محله محوری و ناحیه محوری را برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان و کسب رضایت الهی و بعلاوه رضایتمندی شهروندان ضروری مطرح نمود و رعایت دستورالعمل نگهداشت شهر در فصل پائیز و زمستان را مورد تاکید قرار داد.

*تدوین برنامه راهبردی منطقه با هدف کیفی سازی و برنامه محور شدن

فرهاد افشار گفت: امید است تغییرات مدیریت در شهرداری تهران باعث افزایش رضایتمندی شهروندان گردد و توفیق خدمت به مردم شریف ری برای شهردار تازه این منطقه نیز موجب رضایتمندی خداوند متعال باشد.

او با اشاره به اینکه ری از لحاظ هویت و دیپلماسی شهری،از دیگر منطقه ها متمایز است و وجود بارگاه حضرت عبدالعظیم(ع) و امامزداگان مجاور باعث ارتقاء این صندلی شده است گفت: برنامه راهبردی این منطقه با هدف کیفی سازی و برنامه محور شدن در قالب یک برنامه 4 ساله با ضرورت توسعه مدیریت استراتژیک در ری تهیه شده است .

افشار توجه به عناصر هویتی؛ ارائه خدمت به شهروندان با افزایش سرانه های خدماتی؛ رعایت صرفه جویی و مدیریت منابع؛ کسب رتبه اول در حوزه نگهداشت شهر؛ کسب رتبه سازمان پژوهشی برتر درحوزه هوشمندسازی و طراحی ده اپلیکیشن برتر برای ارتقاء کیفی و کمی خدمات به شهروندان را از جمله موفقیت های کسب شده در این منطقه برشمرد.

*جهاد فراگیر خدمات رسانی به شهروندان منطقه 20 شروع شد

سید محمد ناظم رضوی شهردار تازه منطقه 20 ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و با تاکید بر پتانسیل های تاریخی و مذهبی ری گفت: هویت اصیل تهران از ری نشات می گیرد و باید ظرفیت های شهر باستانی ری به مردم و مدیران نشان داده گردد.

رضوی گفت : ضرورت تعامل سازنده با سازمان های دولتی و اجرائی ری موضوع مهمی است که می تواند به معرفی ظرفیت های نهفته این شهر یاری کند و با بهره گیری از شأن حضرت عبدالعظیم(ع) می توان این شهر را به سایر کشورها بشناسانیم.

رضوی با بیان اینکه کوشش ما اعتمادسازی بیشتر با یاری نهادهای مدنی و اجتماعی است تاکید نمود: هدف اصلی ما ایجاد جهاد فراگیر خدمت رسانی به شهروندان منطقه 20 است.

شهردار تازه منطقه 20 با تاکید بر اینکه شعار شهردار تهران با فضای فرهنگی و مذهبی ری بیشتر جلوه می نماید و فعالیت ها می بایست برنامه محور باشد گفت: اجرای فعالیت های نگهداشت شهر در فصل پائیز و زمستان، توجه به مدیریت بحران های موجود و بعلاوه اجرای رویکرد ناحیه محوری و محله محوری با مشارکت معتمدین و سمن ها از جمله برنامه های پیش بینی شده در این منطقه است.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "آئین تودیع و معارفه شهردار منطقه 20 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین تودیع و معارفه شهردار منطقه 20 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید