آموزگار تهرانی تدریس را به مرخصی زایمان ترجیح داد

به گزارش وبلاگ سمیه، تهران (پانا) - آموزگار تهرانی تدریس را به مرخصی زایمان ترجیح داد تا جلوه ای دیگر از ایثارگری های معلمان را به نمایش بگذارد.

آموزگار تهرانی تدریس را به مرخصی زایمان ترجیح داد

در دو سال اخیر با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اجباری مدارس، اگرچه شاهد بعضی اتفاقات ناگوار در جامعه بودیم، اما در مقابل، فرصتی برای ارائه خلاقیت ها در همه زمینه ها به ویژه در حوزه آموزش و پرورش، فراهم آمد.

ویروس کرونا مانند تغییراتی که در سایر بخش های جوامع انسانی ایجاد کرد، زمینه ساز شناخت نیازمندی های پنهان در حوزه آموزشی بود، اما در این بین بیشترین رسالت و البته سختی کار متوجه معلمان و به بیانی مجاهدان امر آموزش و عاشقان بیداری شد.

جلوه های معلمی تنها برگی کوچک از دفتر عشق معلمی را نشان می دهد؛ معلمانی که از مال و آسایش خود و خانواده شان می گذرند تا به آینده سازان این کشور درس ایثار و فرهنگ همدلی را بیاموزند. البته بعضی اوقات، صرفاً گوشه ای از این فداکاری ها در رسانه ها منتشر و در سطح جامعه اطلاع رسانی شد.

به همین دلیل و در جلوه ای دیگر از ایثارگری و فداکاری های فرهنگیان،زینب گنجی آموزگار پایه اول ابتدایی منطقه 18تهران، تدریس را بر مرخصی زایمان ترجیح داد تا به معنای واقعی کلمه، واژه فداکاری و محبت را برای دانش آموزان معنا کند.

خانم گنجی با توجه به این که فرزندش تازه به جهان آمده، می توانست طبق نظر پزشکان و به راحتی از دوران مرخصی پس از زایمان استفاده کند؛ اما به عشق دانش آموزان و علاقه زیادی که به کارش داشت، بودن در کلاس درس و کنار دانش آموزان را بر استراحت مداوم و مرخصی 9 ماهه خود ترجیح داد.

این معلم فداکار، با شروع کرونا و شروع آموزش مجازی در مدارس، برای جلوگیری از وقفه آموزشی، به تعداد دانش آموزان نیازمند مدرسه محل خدمتش، گوشی همراه و تبلت خریداری و به آنها اهدا کرد.

بعلاوه خانم گنجی، به طور ماهانه تعدادی بسته معیشتی را تهیه و به خانواده دانش آموزان نیازمند اهدا می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آموزگار تهرانی تدریس را به مرخصی زایمان ترجیح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزگار تهرانی تدریس را به مرخصی زایمان ترجیح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید