تخفیف 50درصدی هتل های زنجان برای کادر درمان کرونا

به گزارش وبلاگ سمیه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از تخفیف 50 درصدی بعد از پایان کرونا برای جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور خبر داد.

تخفیف 50درصدی هتل های زنجان برای کادر درمان کرونا

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند امروز 3 اردیبهشت اظهار داشت: بعد از مهار کرونا و با انتها یافتن این بیماری، تخفیف 50 درصدی برای قدردانی از زحمات جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور در هتل های سطح استان قائل خواهیم شد که لیست این هتل ها عبارت اند از هتل بزرگ، هتل جهانگردی، هتل آسیا و هتل پیام در زنجان، هتل غزال در خرمدره و هتل گیلاس در ابهر و اقامتگاه سنتی ددمان در زنجان هستند.

او اضافه کرد: با این عمل می خواهیم از زحمات کارکنان درمان که در این شرایط سخت، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با ازخودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلایان آمده اند قدردانی نماییم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بعد از مهار کرونا و انتها این بیماری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برنامه ها و رویدادهای فرهنگی را در قالب جشنواره ها، همایش ها و کارگاه ها برای رونق صنعت صنایع دستی و گردشگری داخلی و خارجی در نظر گرفته است.

منبع: میراث آریا

به "تخفیف 50درصدی هتل های زنجان برای کادر درمان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 50درصدی هتل های زنجان برای کادر درمان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید