تصاویری از مینی خانه کوتوکو ، لوکس با فضای داخلی بسیار

به گزارش وبلاگ سمیه، خانه کوچک کوتوکو فضای داخلی جادار را برای ساکنان خود فراهم نموده است. کوتوکو از نام یک پرنده سفید بومی نیوزیلند گرفته شده است.

تصاویری از مینی خانه کوتوکو ، لوکس با فضای داخلی بسیار

به گزارش وبلاگ سمیه و نقل از نیو اطلس، فضاتی داخلی خانه کوتوکوبا طول 10 متر، به طور قابل توجهی بزرگتر از سایر مدل های خانه های کوچک است که معمولا حدود 7 متر طول دارند. با این حال، سازندگان این خانه از تمام فضای اضافی به طور بهینه استفاده نموده اند. کوتوکو دارای یک چیدمان داخلی جادار و پر از فضای ذخیره سازی است که همه در یک سطح و یک طبقه جای گرفته اند.

این خانه که می توان آن را با یدک کش نیز جا به جا کرد، بر اساس یک تریلر سه محوره ساخته شده است ، این خانه دارای یک چهارچوب چوبی و یک قاب بندی فولادی است. عرض آن 2.4 متر است؛ تقریبا برابر با میزان یک خانه کوچک میانه و ارتفاع آن 3.2 متر است. برق از یک اتصال استاندارد به سبک اتصال خودروهای آر وی(خودروهای کاروان تفریحی) تامین می گردد.

ورودی این خانه به وسیله درهای شیشه ای دوتایی قابل دسترسی است، فضای داخلی کوتوکو بسیار متناسب طراحی شده، این خانه با رنگ های روشن، با تخته سه لا صنوبر و کفپوشی از جنس نوعی پلاستیک تکمیل شده است. مهمانان دربدو ورود به کوتوکو وارد اتاق نشیمنی می شوند که شامل تعدادی صندلی و فضای ذخیره سازی اندکی است.

در نزدیک اتاق نشمین، آشپزخانه است. این خانه به عنوان یک خانه کوچک نیوزیلندی، نسبتا جادار به نظر می رسد و فضایی برای یخچال، فریزر، سینک ظرفشویی، مایکروویو و اجاق گاز با اجاق گاز پروپان چهار شعله دارد. در آشپزخانه کوتوکو بعلاوه یک کابینت استاندارد، یک کشوی انباری کشویی، به علاوه کابینت های بالای سر، و بعلاوه یک میز نواری شکل صبحانه با حداکثر جا برای دو نفر نیز وجود دارد. حمام نیز به آشپزخانه متصل است و شامل یک توالت کمپوست (تجزیه کننده فضلاب)، یک دوش جمع و جور، یک ماشین لباسشویی و یک سینک روشویی است.

کوتوکو فقط یک اتاق خواب دارد. از آنجایی که در طبقه همکف است، ظاهر آن شبیه یک اتاق خواب معمولی سبک اتاق های شیروانی دار نیست، به این معنی که یک تخت دونفره مناسب و فضای مناسب برای ایستادن دارد، که می توان آن را اتاق خوابی لوکس در یک خانه کوچک توصیف کرد. این اتاق خواب بعلاوه دارای فضای ذخیره سازی زیادی است که در بالا، پایین و دو طرف تخت واقع شده است. علاوه بر این، اتاق خواب به وسیله درهای شیشه ای به بیرون باز می گردد.

کوتوکو به عنوان یک خانه دارای کلید و همراه با مبلمان تحویل داده می گردد. در خصوص قیمت دقیق این بنا اطلاعاتی نداریم، مدل مشابه این خانه کوچک با نام اسب سیاه پیش تر در حدود 98 هزار دلار فروخته شده بود.

بیشتر بخوانید:

  • نگاهی به کابین کوچک جنگلی در طبیعت فرانسه | ترز با الهام از یک رمان ادبی ساخته شده است
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویری از مینی خانه کوتوکو ، لوکس با فضای داخلی بسیار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از مینی خانه کوتوکو ، لوکس با فضای داخلی بسیار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید