جزئیات ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیغام نور اعلام شد

به گزارش وبلاگ سمیه، رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور زمان و نحوه ثبت نام سی و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیغام نور را خاطرنشان کرد.

جزئیات ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیغام نور اعلام شد

به گزارش دانشگاه وبلاگ سمیه به نقل از دانشگاه پیغام نور، معصومه حسینی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور گفت: سی و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیغام نور روز یک شنبه 9 آبان ماه سال 1400 به صورت الکترونیکی در مراکز استان های یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، کردستان و هرمزگان برگزار می گردد.

وی زمان آغاز ثبت نام را از 18 مهرماه اعلام نمود و اضافه نمود: متقاضیان شرکت در سی و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور باید به صورت الکترونیکی و به وسیله پرتال دانشگاه پیغام نور - مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیغام نور اضافه نمود: کارت آزمون از 4 تا 9 آبان ماه امسال توزیع می گردد. با توجه به شرایط خاص کرونا، ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است.

وی یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و به وسیله سایت پرداخت گردد و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و به وسیله شعب پرداخت ننمایند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا برطرف مسائل احتمالی می توانند با شماره تلفن 22458297-021 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیغام نور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیغام نور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید