دیوید فینچر فیلم قاتل را برای نتفلیکس می سازد

به گزارش وبلاگ سمیه، پس از فیلم منک دیوید فینچر میخواهد در ادامه همکاری اش با نتفلیکس فیلم قاتل (The Killer) را برای این سرویس آنلاین بسازد.

دیوید فینچر فیلم قاتل را برای نتفلیکس می سازد

در کارنامه دیوید فینچر فیلم های موفقی مانند مورد عجیب بنجامین باتن و منک به چشم می خورد؛ آثاری که هم مورد توجه منتقدان قرار گرفته اند و هم عموم فیلم بین ها از تماشای آن ها راضی بوده اند. اما اغلب سینمادوستان فینچر را به خاطر فیلم های تریلر و درام معمایی اش دوست دارند و بازگشت او به این سبک با فیلم قاتل خبر خشنود کننده ای است. این کارگردان پنجاه وهفت ساله میخواهد بر اساس کمیک بوک (رمان گرافیکی) قاتل نوشته الکسیس نولنت فیلم بلند داستانی با همین نام برای نتفلیکس بسازد.

  • فیلم های دیوید فینچر از بدترین تا بهترین

قاتل، داستان آدمکش خونسردی را روایت می نماید که دچار عذاب وجدان می گردد و احساسات لطیف انسانی به سراغ او می آیند. تهیه کنندگی این فیلم به سین چافین، همسر دیوید فینچر سپرده شده و بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر و ددلاین مایکل فاسبندر هم برای ایفای نقش شخصیت اصلی با نتفلیکس به توافق رسیده است.

فینچر با فیلم های روان شناختی همانند زودیاک و هفت توانمندی خود در تصویرگری داستان های جنایی با موضوع قاتل های زنجیره ای را ثابت نموده است. این فیلم ساز برنده جایزه گلدن گلوب و بفتا طی سال های فعالیتش همیشه تأثیرات قابل توجه ای بر جریان های حاکم بر دنیای سینما و تلویزیون داشته است. جدای از فیلم های قدیمی او که باعث تحول آثار تریلر و روان شناختی شدند، پس از فیلم شبکه اجتماعی در سال 2010 شاهد شکل گیری موج جدیدی از فیلم های زندگی نامه ای بودیم که به جای تمرکز بر تصویرگری جزء به جزء زندگی افراد، به دنبال نشان دادن سویه های مختلف مشاغل، سیاست، تکنولوژی های جدید و موضوعاتی تازه و متناسب با دنیای امروز از زوایه دید افراد مهم بودند. پس از آن فینچر با فیلم دختر گمشده در سال 2014 باعث شد فیلم سازان دیگری هم به سراغ روایت داستان هایی بر اساس خشونت پنهان زنانه بروند و حتی تأثیر این فیلم در دنیای تلویزیون و بر سریال هایی همچون دروغ های کوچک عظیم نیز مشهود است.

منک به عنوان جدیدترین ساخته فینچر در 14 آذر (4 دسامبر 2020) از نتفلیکس پخش شد و انتظار می رود در فصل جوایز پیش رو در اغلب شاخه ها فنی و رشته بهترین کارگردانی شاهد موفقیت آن باشیم.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ

به "دیوید فینچر فیلم قاتل را برای نتفلیکس می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید فینچر فیلم قاتل را برای نتفلیکس می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید