سرعت احداث پل ابراهیم آباد کند است

به گزارش وبلاگ سمیه، خبرنگاران/لرستان لرستان و سیل دو سال گذشته با هم پیوندی ناگسستنی داشتند به طوریکه ره اورد آن برای مردم چیزی جز تخریب نبوده و این بار قرعه این تخریب به نام پل ابراهیم آباد زده شد که پس از گذشت دو سال از احداث آن هنوز به انجام نرسیده است.

سرعت احداث پل ابراهیم آباد کند است

پل ابراهیم آباد معمولان در جریان سیل دو سال گذشته در پلدختر تخریب شد و متاسفانه تا به امروز به انجام نرسیده است، اهالی این روستا قبل از داشتن این پل برای عبور از رودخانه چاره ای جزء استفاده از گرگر و تن دادن به دلهره قطع انگشت نداشتند و متاسفانه سیل ویرانگر و تخریب پل مسائل عدیده ای را برای اهالی روستای ابراهیم آباد به وجود آورده است.

با اجرای پل ابراهیم آباد مشکل روستاییان شهر معمولان حل می شود

در این خصوص نادیا امرایی، معاون فرماندار پلدختر درباره پل ابراهیم آباد معمولان شهریورماه گذشته در مصاحبه با وبلاگ سمیه گفته بود: اولین سری از قطعات آن از ماشین سازی اراک به محل پروژه منتقل و طی بازدیدی که اجرا شده عوامل پیمانکار در حال کار هستند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید عرشه تا سه ماه آینده نصب خواهد شد.

وی بیان نمود: دستگاه اجرایی پل ابراهیم آباد معمولان اداره کل راه و شهرسازی استان است.

امرایی یادآور شد: از نظر بحث توسعه شهر معمولان از هر سه جناح به کوه وصل شده و راه ارتباط روستاهای منطقه آمیران کوشکی به شهر معمولان است که در حال حاضر ارتباط ناپایداری دارند و مدام جاده دسترسی دستخوش تخریب است که در صورت اجرای این پل هم مشکل روستاییان و بحث توسعه شهر معمولان حل می شود.

در نظر گرفتن اعتباری برای تکمیل پل ابراهیم آباد معمولان

در این خصوص احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، به وبلاگ سمیه گفت: به طور جدی پیگیر تکمیل پل ابراهیم آباد معمولان هستیم.

وی افزود: پروژه پل ابراهیم آباد فعال است اما بخاطر مسائل اعتباری سرعت انجام آن کند است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد: در جلسه گذشته مقداری منابع اعتباری برای آن در نظر گرفتیم تا سرعت بیشتری پیدا کند و تکمیل و به بهره برداری برسد.

پل ابراهیم آباد معمولان راه دسترسی هشت روستاست

در این خصوص سید حمدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پل ابراهیم آباد معمولان راه دسترسی هشت روستاست، گفته بود: پیمانکار در حال کار بوده اما باید قبل از لاشه پل پایه های آن زده شود و به این کار سرعت دهند.

وی اعلام کرد: پلی که در لرستان ساخته می شود باید با دبی آب بالای شش میلیارد مترمکعب در نظر گرفته شود و علاوه بر سرعت کار نیز باید بر کیفیت هم اضافه نموده شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرعت احداث پل ابراهیم آباد کند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت احداث پل ابراهیم آباد کند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید