معرفی دوربین هوشمند 4K ال جی برای مراکز سلامت و بهداشت

به گزارش وبلاگ سمیه، دوربین فیلمبرداری نو با LG webOS تعامل راحت پزشکان و بیماران را در روز و شب تسهیل می نماید.

معرفی دوربین هوشمند 4K ال جی برای مراکز سلامت و بهداشت

ال جی الکترونیکس (ال جی) از دوربین فیلمبرداری LG Smart Cam Pro خود (مدل AN-VC22PR) که یک دوربین 4K است و برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی طراحی شده رونمایی کرد. دوربین LG Smart Cam Pro کیفیت تصویر واضح و شفاف را با یا بدون چراغ روشن ارائه می دهد و امکان برقراری ارتباط ویدیویی یکپارچه را در هر زمانی از روز یا شب فراهم می نماید. مدل تازه به وسیله ادغام پلت فرم همه کاره webOS ال جی، قابلیت سفارشی سازی را به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد.

دوربین LG Smart Cam Pro یک دوربین اصلی 4K RGB و یک دوربین دید در شب 4K دارد که هر کدام تصاویر واضح و با وضوح فوق العاده بالا (3,840x 2,160) و زوم دیجیتال 4 برابر را ارائه می دهند. این دستگاه از افکت HDR ال جی نیز استفاده می نماید که رنگ و کنتراست را تنظیم می نماید تا سوژه را راحت تر ببیند، حتی زمانی که نور پس زمینه با نور قوی، طبیعی یا مصنوعی وجود دارد. هنگامی که با تلویزیون/نمایشگر در اتاق بیمار جفت می شود، دوربین هوشمند ال جی با راه حل سفارشی این امکان را برای کارکنان پزشکی فراهم می نماید تا دوره های خود را به صورت مجازی کامل نموده و مطمئن شوند که آیا بیمار قبل از رسیدگی فیزیکی به حمایت خاصی احتیاج دارد یا خیر. بعلاوه، پس از پذیرفتن تماسی که به وسیله LG Smart Cam Pro انجام می شود، صفحه تلویزیون گیرنده TV از محتوایی که مشاهده می شود به فید دوربین تغییر می نماید، سپس پس از سرانجام تماس برمی شود.

LG Smart Cam Pro با طراحی جمع و جور و صرفه جویی در فضا با پایه تاشو، می تواند روی تلویزیون یا نمایشگر یا نزدیک آن قرار گیرد. این دستگاه دارای پوشش ظریف و نقره ای تیره و جلوی مشکی براق است که دارای یک پوشش دستی برای حفظ حریم خصوصی است که می تواند به صلاحدید کاربر روی لنز اصلی جابجا شود. برای برقراری ارتباط واضح بین بیماران و کادر پزشکی، LG Smart Cam Pro مجهز به سیستم میکروفون 4 طرفه داخلی با حذف اکو و کاهش نویز است.

علاوه بر این، دوربین هوشمند 4K ال جی از پلتفرم webOS ال جی استفاده می نماید که تجربه کاربری راحت با قابلیت افزودن سرویس های تازه و سفارشی شده در آینده را فراهم می نماید و یک سیستم Qualcomm Technologies, Inc. با عملکرد بالا بر روی تراشه (SoC) برای اینترنت اشیا (IoT) قادر به ارائه یک تجربه ویدیویی عالی و برنامه های کاربردی Edge AI فشرده است و خدمات نرم افزاری یکپارچه برای راه حلهای مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد.

جفری تورنس، معاون ارشد و مدیر کل Connected و کوالکوم تکنولوژی، گفت:

استفاده از نوآوری های سیستم روی تراشه Qualcomm Technologies و پلتفرم webOS ال جی به دوربین هوشمند ال جی اجازه می دهد تا نحوه انجام خدمات پزشکی در سراسر دنیا را تغییر دهد. ال جی و کوالکوم به پیشرفت فناوری دوربین IoT برای مصرف کنندگان و مشاغل به طور یکسان ادامه می دهند.

پایک کی مون، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری نمایش اطلاعات شرکت راه حلهای تجاری ال جی الکترونیکس، گفت:

بر اساس پلت فرم LG webOS و SoC پیشرفته کوالکام، دوربین تازه LG Smart Cam Pro یک دوربین فیمبرداری 4K است که هدف آن ارائه یک وسیله مناسب برای ارتباط پرسنل پزشکی و بیمار در محیط های پرمشغله مراقبت های بهداشتی است. ال جی که یک شریک نوآوری قابل اعتماد است، به ارائه طیف وسیعی از محصولاتی که برای پاسخگویی به احتیاجهای خاص بخش های مختلف تجاری طراحی شده اند، ادامه خواهد داد.

دوربین هوشمند ال جی در نمایشگاه ISE 2023 که از 31 ژانویه تا 3 فوریه در بارسلون اسپانیا برگزار می شود، معرفی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوآوری، به وب سایت www.lg.com/global/business/commercial-tv/lg-an-vc22pr مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن

به "معرفی دوربین هوشمند 4K ال جی برای مراکز سلامت و بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دوربین هوشمند 4K ال جی برای مراکز سلامت و بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید