26 ایستگاه تندرستی فعال شد

به گزارش وبلاگ سمیه، فعالیت 26 ایستگاه تندرستی بانوان با هدف تقویت ورزش های همگانی و پربار کردن اوقات فراغت شهروندان در بوستان ها، مدارس و سراهای محله منطقه19 آغاز شد.

26 ایستگاه تندرستی فعال شد

به گزارش وبلاگ سمیه، به نقل از شهردار منطقه19، ایستگاه های تندرستی به منظور ترویج مشارکت شهروندان در ورزش های همگانی به صورت مستمر در فصل پاییز فعال هستند و خدمات رایگان ورزشی به شهروندان علاقه مند ارائه می کنند.

تورج فرهادی با اشاره به اینکه ایستگاه های ورزشی در 2نوبت صبحگاهی و عصرگاهی با حضور 12مربی کارآزموده فعال است و شهروندان می توانند علاوه بر دریافت مشاوره های تخصصی، با نحوه صحیح استفاده از ست های ورزشی نیز آشنا می شوند، گفت: توسعه ورزش های عمومی و حفظ سلامت شهروندان جزو مهم ترین اهداف برپایی ایستگاه های تندرستی است که با شروع فصل پاییز و استقبال گسترده شهروندان، با برنامه هایی مثل مسابقات محلات، جشنواره های تفریحی و ورزشی، همایش های پیاده روی و گردش در کوه از سوی سازمان ورزش همراه خواهد شد.

شهردار منطقه19 به حضور فعال 50 نفر در ایستگاه های تندرستی و بیش از 200 نفر در مدارس در این برنامه اشاره کرد و گفت: در پی اجرای طرح های ورزشی، استعدادهای ورزشی محله ها شناسایی و بانک اطلاعاتی نخبه های ورزشی محله ها تهیه می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "26 ایستگاه تندرستی فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 ایستگاه تندرستی فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید