معرفی10 تا از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی!

به گزارش وبلاگ سمیه، آیا تا به حال به سفر به رمانتیک ترین شهرهای پاییزی فکر نموده اید؟! یکی از برترین چیزها در خصوص پاییز وجود رنگ ها و حتی بهتر از آن لذت بردن از این فصل زیبا با کسی است که دوستش دارید. اگر می خواهید از یک سفر عاشقانه که شامل رنگ ها و شاخ و برگ درخشان پاییزی می گردد لذت ببرید، یکی از این مقاصد فوق العاده ای که در این نوشتار شرح داده ایم را در نظر بگیرید.

معرفی10 تا از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی!

بایرن (Bavaria) آلمان؛ از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی

بایرن به عنوان یکی از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی، دارای بعضی از چشم نوازترین منظره ها اروپا با جنگل های بی خاتمه آلپ است که با رنگ های زنده در برابر کوه هایی که در فصل پاییز غبارآلود از برف هستند دیده می گردد. این شهر به عنوان ورمونت اروپا شناخته می گردد، با درختان برگریز که به نظر می رسد مانند نقاشی باب راس شده اند. و حتی بهتر، این منطقه میزبان قلعه نوشوانشتاین (Neuschwanstein)، و بعلاوه بسیاری از کاخ ها و قلعه های باشکوه دیگر است، و آن را به آخرین مکان عاشقانه و افسانه ای تبدیل می نماید. پاییز بعلاوه زمانی فوق العاده برای لذت بردن از اسب سواری، پیاده روی در کوه های آلپ و شرکت در جشنواره های نوشیدنی است.

مطالب مرتبط:

یک شب هیجانی در پارک واقعیت مجازی دبی مال

با نیکلودئون پارک برترین شهربازی های سرپوشیده آشنا شوید!

عجیب ترین پارک های دنیا که می توانید از آن ها تماشا کنید!

منطقه لیک در انگلستان و پاییز رویایی آن

یکی دیگر از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی، منطقه لیک انگلستان است که به علت زیبایی چشم نواز آن مشهور است و با نور پاییزی، این منطقه حتی بیشتر خیره نماینده و عاشقانه می گردد. این منطقه با داشتن دریاچه های زیبا و تپه های پوشیده از طلا و یاقوت سرخ، مکانی ایده آل برای پیاده روی است، مخصوصا قدم زدن دست در دست یکدیگر واقعا در این محله معنا پیدا می نماید.

کامبریا، Cumbria محلی است با منطقه ها جنگلی زیبایی مانند پارک جنگلی با کاج های سبز و درختان راش مس که منظره ها کوه را به نمایش می گذارد و بعلاوه کافه های دنج در این منطقه مکان هایی است که می توانید برای خوردن یک لیوان چای یا سیب محلی در آنجا توقف کنید. در حالی که آب و هوا در این زمان از سال بسیار غیرقابل پیش بینی است، اما بارش باران و ابرهای عبوری، عظمت منظره ها را به خوبی نشان می دهد.

پراگ پاییزی در جمهوری چک

یک شهر عاشقانه در هر زمان از سال! پراگ به ویژه در پاییز فوق العاده است و شهری فوق العاده در میان رمانتیک ترین شهرهای پاییزی محسوب می گردد، جایی که رنگ های سبز از بین رفته و رنگ طلایی در قلعه های باشکوه این شهر، درکلیساهای گوتیک و پل های زیبا می درخشد. برگ های زرد و طلایی آغاز به ریزش می نمایند و بهانه ای عالی برای در آغوش گرفتن و گذران اوقات در یکی از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی است. با یک غذای دلچسب در یکی از رستوران های برجسته این شهر اوقاتی عالی برای خود ایجاد کنید. بعد از تاریکی زیر تابش دل انگیز چراغ های گاز که خطوط سنگ فرش را پوشانده اند قدم بزنید و با خیال راحت با قایق رانی در قایق رمانتیک در دریای Vltava یا با کروزهای ونیز پراگ، از منظره ها زیبای قدیمی شهر بر روی آب لذت ببرید.

پارک ملی ویکلو در ایرلند؛ مکانی عالی بین رمانتیک ترین شهرهای پاییزی!

پاییز زمان ایده آلی برای سفر به ایرلند و داشتن یک سفر رویایی به یکی از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی است، در پاییز این پارک، شما بیشتر از تابستان از آسمان آبی و روشن آن لذت می برید. هوای تازه کوه مطلوب و خنک است و درختان با رنگ طلایی دوست داشتنی پوشانده شده اند. پارک ملی ویکلو در این فصل بسیار تماشای است و کیلومتر ها راستاهای پیاده روی برای کاوش منظره ها شگفت انگیز آن وجود دارد.

از اماکن تاریخی این منطقه می توان مکان هایی مانند گلندالوف (Glendalough) را نام برد که یکی از مهم ترین مکان های صومعه ای در جزیره زمردین به شمار می رود. این مکان به وسیله سنت کوین در قرن ششم تأسیس شد و آبشارهای باشکوه بسیاری، مانند پاورسکور، که در فیلم هایی مانند Excalibur به نمایش درآمده است، تماشا کنید. اگر هوا طوفانی گردد، همواره می توانید در یک کافه با آتش خروشان برای مدتی استراحت کنید و یکی از به یادماندنی ترین سفر ها را به شهری از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی داشته باشید.

وین در اتریش، مرکز پاییزی اروپا

مرکز اتریش نه تنها یکی از شیک ترین شهرهای اروپا است، بلکه خانه والس معروف اتریشی، کافه های روشن با لوستر ها و پارک های دوست داشتنی دارد که محیطی عاشقانه، به ویژه با تغییر رنگ برگ ها در پاییز، ایجاد می نماید و از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی محسوب می گردد. از سوار شدن با کالسکه در شهر و نوشیدن یک نوشیدنی گرم در کافه های متعدد منطقه، لذت ببرید. در اینجا در یک روز روشن، نه تنها می توانید کل شهر را ببینید، بلکه اشنبرگ (Schneeberg)، جایی که آب چشمه کوهی آن از آنجا سرچشمه می گیرد، و بعلاوه منظره ای زیبا از لئوپولدزبرگ (Leopoldsberg) ، قلعه ای متعلق به قرن دوازدهم هم برای شما قابل مشاهده است.

دره رودخانه کلمبیا در اورگان

دره رودخانه کلمبیا به طول 80 مایل با کوه های آبشار قطع می گردد تا مرز طبیعی بین واشنگتن و اورگان را تشکیل دهد. این منطقه در تمام طول سال یک منظره زیبا است. در پاییز، زمانی که چوب های پنبه ای، درخت اورگان، صنوبرها و افرا با برگ های بزرگ آغاز به نشان دادن رنگ های خود می نمایند و یکی از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی را به رخ میکشند، این فضای زیبا بسیار چشم نواز است. برای مشاهده رنگ های طلایی و برنز، همراه با صدها آبشار ، یک راستا زیبا را در امتداد رودخانه کلمبیا طی کنید، کیلومتر ها و مایل ها این راستا ها را با عشق خود پیاده روی کنید، یا با یک قایق زیبا، در راستا رودخانه قایقرانی کنید.

کوههای سفید ، نیوهمپشایر (New Hampshire)

کوه های سفید به عنوان جواهر تاج نیوهمپشایر در نظر گرفته می شوند که بر فراز دریاچه های بکر و جنگل های انبوه قرار گرفته اند و بلندترین قله منطقه شمال شرقی را در ارتفاع 6300 متری تشکیل می دهند. به لطف رنگ قرمز، سرمه ای پر رنگ، زرد طلایی گرم و رنگ نارنجی درخشان، این محدوده هنرمندان و عکاسان بی شماری را به خود جلب می نماید تا زیبایی آن را به تصویر بکشند و از یکی از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی عکس های فوق العاده ای بگیرند.

علاقه مندان به مکان های عاشقانه ممکن است بخواهند با قطار از میان کوه ها عبور نمایند و در طول راستا از منظره های زیبا و تماشای عبور نمایند. یا سوار بر تراموا ها شوند تا در پارک استانی Franconia Notch بر بالای کوه Cannon بروند و از نزدیک منظره های هیجان انگیز که شامل کوه های چهار استان و کانادا است را ببینند.

رمانتیک ترین شهرهای پاییزی | شبه جزیره بالایی در میشیگان

در بین رمانتیک ترین شهرهای پاییزی، این نقطه شگفت انگیز از زمین که به دریاچه سوپریور می پیوندد، ترکیبی از رنگ های پر رنگ قرمز، نارنجی و طلایی را در شمالی ترین نقطه میشیگان به شما نشان می دهد. در این مکان فوق العاده، مجموعه ای از رنگ های خیره نماینده پاییزی تپه ها و خط الراس ها را پوشانده و تونل های رنگارنگی را در جاده های پیچ در پیچ دو طرفه تشکیل می دهد. بعضی از برترین منظره ها را می توانید در پارک استانی Porcupine Mountains Wilderness به همراه نزدیک به 100 آبشار ، از جمله آبشار باند که یکی از باشکوه ترین این آبشار ها است، را ببینید.

رمانتیک ترین شهرهای پاییزی | آسپن در کلرادو

درست نیست که آسپن را در فهرست مقصدهای عاشقانه با شاخ و برگ پاییزی چشمگیر و در فهرست یکی از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی قرار ندهید. در داخل و اطراف شهر کوهستانی کلرادو، نمایش های خیره نماینده ای از درختان آسپن را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید یک روز را در بین منظره ها (کوه ها با ارتفاع 14000 متر یا بلندتر)، پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان و موارد دیگر بگذرانید، بعلاوه می توانید شام های عاشقانه ای در رستوران های خوب میل کنید، خریدهای مجلل داشته باشید و از اسپا ها بازدید داشته باشید. آبگرم سنت رجیس، ماساژ زوج ها و بعلاوه استراحت در وان آب گرم از جاذبه های شگفت انگیز این منطقه است.

آدیروندکس در نیویورک

کوه های آدیرونداک بزرگترین منطقه بیابان طبیعی در شرق ایالات متحده را تشکیل می دهند و یکی از تماشای ترین منظره ها پاییزی را شامل می شوند، با درختان بلوط، افرا، توس و راش که با رنگ های نارنجی، قرمز و طلایی در میان منظره جنگلی خود را نشان می دهند. به دریاچه جورج بروید، جایی که می توانید گزینه های زیادی برای اقامت رمانتیک در یکی از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی در اختیار داشته باشید. اقامتگاه هایی که دارای وان، جکوزی و شومینه هستند.

منبع: الی گشت

به "معرفی10 تا از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی10 تا از رمانتیک ترین شهرهای پاییزی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید