شرایط امیکرون در استان تهران ثابت است

به گزارش وبلاگ سمیه، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده عملیات مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: شرایط بستری و شیوع بیماری در استان تهران به صورت ایستایی (ثابت) است و شرایط کاهش را همچون قبل نداریم.

شرایط امیکرون در استان تهران ثابت است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سمیه، دکتر علیرضا زالی در جلسه ستاد کرونای استان تهران اضافه کرد: در استان های خراسان شمالی، سمنان، یزد، خراسان جنوبی و کرمان شرایط بستری رو به افزایش است، اما در تهران شرایط ایستایی دارد و البته کاهشی هم نیست و ممکن است افزایش یابد.

وی گفت: هرچند که بیشترین مراجعات ما در حوزه بهداشت است، اما شیوع سویه تازه ویروس امیکرون نگران کننده است هرچند مرگ و میر ها همچنان مربوط به ویروس دلتاست.

دکتر زالی اضافه کرد: پیش بینی ما این است که بیش از 50 درصد مردم، امیکرون را بگیرند که به علت سرعت ابتلای بالاتر و اندازه مبتلایان، بیشتر نگران کننده است به ویژه که ممکن است کادر بهداشت و درمان را نیز درگیر کند و خط مقدم در معرض خطر قرار گیرد و همه گیری نیز خود نگران کننده است.

وی گفت: در بحث تزریق واکسن برای نوجوانان نیز دو واکسن سینوفارم و واکسن کوبایی سوبرانا مورد تایید است که بالاترین اندازه موفقیت را دارد و واکسیناسیون در بچه ها منجر به عارضه جدی نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شرایط امیکرون در استان تهران ثابت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط امیکرون در استان تهران ثابت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید