اتاق پرو مجازی که خرید آنلاین را آسان می نماید!

به گزارش وبلاگ سمیه، شرکت امریکایی والمارت در حال راه اندازی یک اتاق پرو مجازی برای خریداران لباس است. این ابزار که قرار است این هفته راه اندازی گردد، به مشتریان یاری می نماید تا به صورت مجازی آنالیز نمایند که یک لباس در بدنشان چگونه به نظر می رسد.

اتاق پرو مجازی که خرید آنلاین را آسان می نماید!

به گزارش وبلاگ سمیه به نقل از rahnamato، این جدیدترین ویژگی است که این شرکت پس از خرید استارتاپ اتاق اتصالات مجازی Zeekit، به وب سایت خود اضافه نموده است. این خرده فروش اولین نسخه از اتاق پرو خود را در ماه مارس راه اندازی کرد. مشتریان می توانستند با استفاده از آن لباسی را انتخاب نمایند که با فرم بدن، رنگ پوست و رنگ موی آن ها سازگاری بیشتری دارد.

در ابتدا 50 مدل لباس و پس از آن 120 مدل برای آنالیز در اتاق پر مجازی در نظر گرفته شد. خرده فروشانی مانند آمازون نیز تا به امروز این نوع اتاق پرو مجازی را تجربه نموده اند. این اتاق پرو با استفاده از واقعیت افزوده، به خریداران اجازه می دهد تا ببینند یک کفش روی پای آن ها چگونه به نظر می رسد.

جدیدترین قابلیت والمارت از الگوریتم ها و فناوری یادگیری ماشینی استفاده می نماید. این الگوریتم ها در ابتدا برای توسعه نقشه های توپوگرافی دقیق مورد استفاده قرار گرفته بود.

مشتریان اکنون می توانند با استفاده از این ابزار بیش از 270000 لباس از برند هایی مانند Levis را به طور مجازی امتحان نمایند. این وب سایت با استفاده از ابزار شخصی سازی شده، بدن افراد را اسکن نموده و سپس لباس انتخابی را بر روی بدن آن ها قرار می دهد. مشتریان می توانند با استفاده از این ابزار حس واقعی تری در مورد جنس پارچه و ظاهر آن تجربه نمایند.

منبع: فرارو

به "اتاق پرو مجازی که خرید آنلاین را آسان می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق پرو مجازی که خرید آنلاین را آسان می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید