استخر قیامدشت در مرحله کارشناسی و انتخاب پیمانکار

به گزارش وبلاگ سمیه، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار قیامدشت گفت: به پیشنهاد شهرداری قیامدشت و تصویب شورای اسلامی این شهر، استخر شهدای قیامدشت در آستانه کارشناسی اجاره بها و انتخاب پیمانکار نهاده شد.

استخر قیامدشت در مرحله کارشناسی و انتخاب پیمانکار

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سمیه از تهران، حسین ترکاشوند، شهردار قیامدشت با اشاره به اقدامات انجام شده به وسیله واحدهای اجتماعی، حقوقی و اقتصادی شهرداری قیامدشت در بازگشایی مجدد استخر شهدای قیامدشت، گفت: پس از واگذاری ساختمان استخر به شهرداری قیامدشت و با توجه به عدم وجود امکانات لازم برای راه اندازی این استخر وهمچنین شرایط کرونایی حاکم بر استخرهای سرپوشیده، لایحه پیشنهادی شهرداری برای نرخ اجاره بهای سانس های آموزشی و تفریحی این استخر به شورای شهر ارسال شد.

وی اضافه نمود: با حمایت اعضای مجلس شهری، نرخ اجاره هر زمان استفاده تفریحی برای 90 دقیقه به مبلغ 12 هزار تومان و زمان استفاده آموزشی به مقدار ماهانه 320 هزار تومان معین شد که پس از اخذ نظریه کارشناس رسمی دادگستری، برای انتخاب پیمانکار ذیصلاح به مزایده گذارده خواهد شد.

شهردار قیامدشت پیش بینی کرد درب استخر شهدای قیامدشت در دهه فجر سال جاری مجددا بازگشایی ومورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "استخر قیامدشت در مرحله کارشناسی و انتخاب پیمانکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخر قیامدشت در مرحله کارشناسی و انتخاب پیمانکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید