اپل در حال کار بر روی خودروی مستقل

به گزارش وبلاگ سمیه، تهران (پانا) - طبق گزارش ها، شرکت اپل پروژه تیتان را شتاب می دهد تا با تسلا و سایرین رقابت کند.

اپل در حال کار بر روی خودروی مستقل

به گزارش وبلاگ سمیه، امروز بلومبرگ گزارش داد که اپل تصمیم گرفته است خودرویی را فراوری کند که بدون یاری انسان قادر به رانندگی باشد. طبق گزارش ها، اپل بین فراوری خودرویی با قابلیت های خودران محدود مشابه مدل های موجود و خودرویی که احتیاجی به دخالت انسان نداشته باشد، دومی را انتخاب کرد.

قبلا منابع مطلع به بلومبرگ گفته بودند که اپل در کوشش است تا با اولین وسیله نقلیه خود، انسان ها را از معادله خارج کند و ممکن است تا سال 2025 شاهد عرضه Apple Car باشیم. اما گزارش امروز می گوید که این تاریخ می تواند تغییر کند و اپل بعلاوه می تواند تصمیم بگیرد که در صورت احتیاج، استقلال فرمان و شتاب را با اولین مدل خود ارائه دهد.

البته بسیاری از اعضای تیم خوشبین نیستند که این محصول به زودی و در سال 2025 در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد. اپل هنوز باید شرکای خود را برای ساخت خودرو پیدا کند. با این حال، سرمایه گذاران این اخبار را دوست داشتند و سهام اپل امروز با افزایش بیش از 3 درصدی (در روز) به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 158.40 دلار رسید.

اپل این پروژه خودروی خودران را پروژه تیتان نامیده است. این خودرو قرار است با خودرو های تسلا و سایر خودروسازان بزرگ این عرصه رقابت کند. انتظار می رود خودروی اپل بدون فرمان حرکت کند و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ شبیه آیپد برای استفاده مسافران داشته باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اپل در حال کار بر روی خودروی مستقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در حال کار بر روی خودروی مستقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید