عادل فردوسی پور داور جشنواره شد

به گزارش وبلاگ سمیه، بنا بر اعلام دبیر این جشنواره، عادل فردوسی پور، چهره سرشناس حوزه رسانه ورزشی و علی رویین تن، رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم های ورزشی ایران به عنوان داوران جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان ایتالیا معرفی شدند.

عادل فردوسی پور داور جشنواره شد

مجتبی علوی اضافه کرد: همچنین فرانکو اسکانی، عضو کمیسیون فرهنگ و میراث المپیک کمیته بین المللی المپیک و رئیس جشنواره دنیای فیلم های ورزشی میلان ایتالیا در پیغامی را به مناسبت برگزاری دوره دوازدهم جشنواره فیلم ورزشی ایران ارسال نموده است.

در پیغام اسکانی آمده است: مفتخرم که به نمایندگی از 123 کشور عضو فدراسیون دنیای فیلم و تلویزیون ورزشی FICTS (به رسمیت شناخته شده از سوی کمیته بین المللی المپیک که من عضو کمیسیون فرهنگ و میراث المپیک آن هستم) برای شما در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی تهران (جشنواره گردآورنده فیلمهای ورزشی ایرانی که هر ساله در جشنواره نهایی میلان شرکت می نمایند) پیغام می فرستم.

متأسفانه، علی رغم خواست خودم، شرایط اضطراری و شرایط بهداشتی ایجاد شده پس از شیوع ویروس کرونا در دنیا ، مانع من خواهد شد - مانند سالهای گذشته - در تهران با شما همراه باشم. جشنواره بین المللی FICTS تهران، بخشی از چالش دنیای FICTS ، به سنتی تبدیل شده است برای انتخاب آثار فیلمسازان ایرانی که در Sport Movies & TV 2021 رقابت خواهند کرد. رقابت نهایی از 26 تا 30 نوامبر (به صورت حضوری) در میلان (شهرالمپیک بازیهای زمستانی 2026) برگزار خواهد شد که در آنجا مسئولان، برگزارنمایندگان جشنواره، کارگردانان و تهیه نمایندگان و تعدادی فعالان سینمای ایران شرکت خواهند کرد. در ماه نوامبر در میلان منتظر شما خواهم بود.

منبع: فرارو

به "عادل فردوسی پور داور جشنواره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادل فردوسی پور داور جشنواره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید