پیغام وزیر آموزش و پرورش به خانواده شهید علی لندی

به گزارش وبلاگ سمیه، تهران (پانا) - در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره فیلم رشد، وزیر آموزش و پرورش خطاب به پدر شهید علی لندی پیامی صادر کرد.

پیغام وزیر آموزش و پرورش به خانواده شهید علی لندی

در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره فیلم رشد، وزیر آموزش و پرورش، خطاب به پدر شهید علی لندی پیغامی را صادر کرد.

متن پیغام به توضیح زیر است؛

جناب آقای داوود لندی

پدر بزرگوار دانش آموز شهید علی لندی

با سلام و احترام؛

شهیدان، پرچم های همواره در اهتزاز بر فراز قله های رفیع عزّت، شرف و استقلال و ریشه های مستحکم در ژرفنای عنبرآمیز این سرزمین الهی هستند، بسی مایه فضیلت است که یاد شهداء را زنده بداریم تا فانوس روشن چراغ راه تبار عاشقان و نویدبخش بشارتی نو باشد.

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که علم رسالت و پاسداری از انقلاب را به دوش کشیده و پیروی از اباعبدالله الحسین (ع) را به شایستگی پاس داشتند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق شاخص (صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ) شده و با خون پاک خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند. کوشش در جهت یادمان شهیدان سرافراز، وظیفه نظام تعلیم و تربیت است که تا تداوم راه سرخ شهیدان می تپد.

اینک که پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد مزین به نام بلند تو نشان شهید عزیز علی لندی و حضور پربرکت جناب عالی است، به روان پاک شهدا به ویژه شهید لندی عزیز درود می فرستم و از خداوند متعالموفقیت های روزافزون شما را مسئلت می کنم.

صبر و صلابت و بصیرت شما خانواده بزرگوار شهید لندی برترین نمونه در ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه است که شایسته تقدیر و سپاس است. در واقع شما خانواده محترم این شهید عزیز بودید که امر الهی را مبنی بر جهاد فی سبیل الله لبیک گفتید و بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان پروری و شهادت مهیا کردید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیغام وزیر آموزش و پرورش به خانواده شهید علی لندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام وزیر آموزش و پرورش به خانواده شهید علی لندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید