اخبار سیاسی

غرش یک سوخوی تازه در آسمان!، عکس

نمونه اولیه هواپیمای روسی SJ-100 که به وسیله Yakovlev JSC ساخته شده است و تنها با استفاده از قطعات داخلی مونتاژ شده است، برای اولین بار در شرایطی که پیش بینی می گردد ناوگان هواپیمایی غیرنظامی روسیه را تقویت کند، به پرواز عایدی.

2 دی 1402

واکنش وزیر ارشاد به خبر ممنوع الورود بودن یک بازیگر زن به مشهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به بعضی اخبار درباره ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد گفت: خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد ولی آن را آنالیز می کنم.

31 خرداد 1402

معاون وزیر ورزش: دولت سیزدهم وارث 4800 پروژه نیمه تمام ورزشی است

برای تکمیل آنها حداقل بودجه 50 همت (50 هزار میلیارد تومان) لازم بود که با تورم نو این رقم بیشتر شد و از این اعتبار 30 هزار میلیارد تومان به وسیله شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و 20 هزار میلیارد تومان به وسیله دفاتر فنی استان ها اعتبارسنجی شده و...

31 اردیبهشت 1402

روزگاری در این بوستان مرکز آدم ها غیب می شدند

تهران قجری کم جمعیت بود و کم وسعت، همه در و همسایه هم به احوالات هم واقف؛ کافی بود اتفاق کوچکی بیفتد تا همه شهر باخبر شوند. برای همین بود که گوشه دنجی پیدا کردن کار هرکسی نبود.

26 اردیبهشت 1402

هیاتی از تهران و معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهمنامه هایی را در حوزه گردشگری امضا کردند

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، هیاتی از تهران و معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهمنامه هایی را در حوزه گردشگری امضا کردند.

21 فروردین 1402

کدام خانوارها بیشتر برای سفر هزینه می نمایند؟

آنالیز های یک مطالعه درباره عوامل مؤثر بر اندازه هزینه کرد گردشگری نشان داد که زوج های بدون فرزند، بیشترین هزینه کرد برای سفر را دارند.

2 فروردین 1402

پیش بینی افزایش سفرهای خارجی در سال آینده

خبرنگاران : دولت درحالی افزایش 128 درصدی عایدی از محل عوارض از خروج کشور را در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی نموده که مقدار عوارض خروج از کشور برای هر نفر ثابت مانده است.؛ لذا می توان گفت براساس تجربه سال جاری و افزایش عایدی از این محل، دولت برای سال آینده...

28 دی 1401

سفیر صنایع دستی و جنجالی تازه با پوشیدن پوست حیوان

ساره بیات که در کنار بازیگری، سفیر صنایع دستی ایران نیز است حالا پوشیدن پالتوی با پوست یک حیوان برایش حاشیه ساز شد. این خبر جنجالی درباره پوشیدن پوست حیوان هست و مهم خواهد بود.

20 دی 1401

افتتاح مدرسه 12 کلاسه دخترانه غدیر محله جلوچاپان ارومیه

مدرسه 12 کلاسه دخترانه غدیر از پروژه های بازآفرینی شهری در محله جلوچاپان ارومیه با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

13 آذر 1401

ببینید ، نماینده مجلس: زاهدی وفا حال کار کردن ندارد ، او می گوید من دیوانه ام که آمده ام وزارت کار!

حسن نوروزی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی گفت: زاهدی وفا در کمیسیون عمران گفت من دیوانه ام که آمده ام وزارت کار. او می گوید من سرایدار 24 ساختمان خودم هستم، خوب یک شب هم بدهید ما سرایداری کنیم! چه کسی به زاهدی وفا اجازه داده تدریس کند؟

12 مهر 1401

بیانیه جنجالی در واکنش به انتخاب کی روش ، واقعیت برای همه فوتبال دوستان و ملت بزرگ ایران روشن شود

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درخصوص ماجرای انتخاب دوباره کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران بیانیه تندی منتشر کرد.

2 مهر 1401

دریافت نشانی منازل 8700 معلول برای مناسب سازی معابر

تهران (پانا) - معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت که فهرست آدرس منازل 8700 نفر از افراد دارای معلولیت را همراه با نوع معلولیت آنها به شهرداری های منطقه ها ارسال شده تا مناسب سازی شوند.

9 شهریور 1401

تبدیل شرایط معلمان خرید خدمات در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت کلید می خورد

تهران (پانا) - نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس با انتقاد از اینکه بیشترین انتفاع در به کارگیری معلمان خرید خدماتی را مؤسسات آموزشی بردند، از کلید خوردن تبدیل شرایط معلمان خرید خدمات آموزشی در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت اطلاع...

30 مرداد 1401

هشدار سازمان سنجش به کنکوری هایی که معدل واقعی خود را اعلام نمی نمایند

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه در صورت مغایرت معدل ثبت شده در کنکور با نمره واقعی، آزمون را باطل می نماید، گفت: دانشگاه ها در زمان ثبت نام داوطلبان تمامی مدارک را تطبیق می دهند و در صورتی که معدل مغایرت داشته باشد قبولی در کنکور باطل می...

14 مرداد 1401

ثبت نام 14 هزار داوطلب در کنکور دکتری تخصصی پزشکی سال 1401

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به جزئیات برگزاری کنکور دکتری تخصصی پزشکی سال 1401 از ثبت نام 14 هزار داوطلب در این آزمون اطلاع داد.

23 تیر 1401

گرانی اینترنت؛ از گلایه و شکایت کاربران تا واقعیت های مالی

اینترنت در ایران با چالش جدیدی روبرو شده است؛ کاربران ادعا می نمایند قیمت اینترنت بالا رفته، شرکت های خدمات دهنده اینترنت از خودشان دفاع می نمایند و می گویند از سال 1396 هیچ گونه افزایشی در قیمت هایشان نداشته اند و وزارت ارتباطات که در اطلاعیه ای اعلام...

7 تیر 1401

اقدام تازه باکو درباره مساجد و عبادتگاه های اسلامی

در چارچوب تحکیم هرچه بیشتر پایه های لائیسم در نظام سیاسی جمهوری آذربایجان، اختیار تعیین روسای مساجد و عبادتگاه های اسلامی در جمهوری آذربایجان از اداره مسلمانان قفقاز سلب و به کمیته دولتی امور دینی محول خواهد شد.

26 خرداد 1401

برترین روستاهای اطراف تهران برای یک نفس هوای پاک

برای تماشا جاذبه ها طبیعی و تنفس هوایی پاک، همواره لازم نیست از کشور خارج شوید یا به شهرهای دوردست سفر کنید. در کشور خودمان هم منطقه ها زیادی وجود دارد که گردشگران بسیاری برای بازدید از آن ها به ایران سفر می نمایند. اگر ساکن مرکز هستید، ممکن است بگویید...

20 خرداد 1401

نمایندگان مردم تهران در مجلس از مترو بازدید کردند، تاکید بر لزوم حمایت بیشتر از متروی تهران

با توجه به فعالیت حضوری دانشگاه ها و مدارس پس از تعطیلات نوروز و لزوم خدمات رسانی مناسب حمل ونقل عمومی به شهروندان، دو نماینده مجلس شورای اسلامی صبح روز چهارشنبه 10 فروردین ماه 1401 از ایستگاه های متروی تهران بازدید کردند.

17 خرداد 1401

انتقال قایق باستانی فرعون به موزه بزرگ مصر

وزارت آثار باستانی مصر از انتقال قایق خورشیدی خوفو با قدمت 4600 سال به موزه بزرگ این کشور خبر داد.

12 خرداد 1401
تعداد: (152)