کارگروه توسعه اکوسیستم شناختی برای رسیدن پژوهش به بازار تشکیل شد

به گزارش وبلاگ سمیه، کارگروه با رویکرد تجاری سازی و رشد محصولات حوزه شناختی برای ورود به بازار مصرف، ایجاد و فعال شده است.

کارگروه توسعه اکوسیستم شناختی برای رسیدن پژوهش به بازار تشکیل شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ سمیه، با هدف یاری به راهیابی نتایج و دستاورد های حاصل از اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به بازار کسب و کار و تجاری سازی محصولات و ابزار های حوزه علوم شناختی، کارگروه توسعه اکوسیستم شناختی در این ستاد تشکیل شد.

سیدمحمد مهدوی مسئول توسعه اکوسیستم فناوری و خدمات شناختی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: با تشکیل و فعالیت این کارگروه، کوشش می گردد تا نتایج و دستاورد های حاصل از اجرای صد ها طرح پژوهشی و تحقیقاتی محققان، اساتید، پژوهشگران و مراکز علمی و تخصصی تحت حمایت این ستاد، در راستای تبدیل علم به ثروت، تجاری سازی شده و وارد بازار خدمات و مصرف شوند.

همکاری با نهاد ها

این کارگروه بعلاوه می کوشد با همکاری سایر بازیگران این عرصه از جمله صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری، ابزارهای تامین اقتصادی مناسب اعم از انواع سرمایه گذاری و سایر ابزار های اقتصادی را به صاحبان دستاورد های اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی معرفی تا محصولات، تجهیزات و ابزار ها و آزمون ها در حوزه شناختی با نظارت این ستاد وارد بازار شوند.

از دلایل تشکیل و فعالیت این کارگروه می توان به رشد نسبی محصولات حوزه شناختی برای ورود به بازار مصرف و خدمات اشاره نمود. این کارگروه بعلاوه مشاوره های کسب و کار و جذب سرمایه گذار، تهیه طرح های توجیهی، هدایت برای استفاده بهینه از تسهیلات نهاد ها و مراکز و تمامی راه حل های یاری به تسهیل ورود به بازار را در اختیار صاحبان دستاورد های طرح های تحقیقاتی و پژوهشی تحت حمایت این ستاد قرار می دهد.

برای تحقق اهداف کارگروه توسعه اکوسیستم شناختی، با شرکت های معتبر کارگزاری در حوزه تجاری سازی و کسب و کار همکاری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارگروه توسعه اکوسیستم شناختی برای رسیدن پژوهش به بازار تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه توسعه اکوسیستم شناختی برای رسیدن پژوهش به بازار تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید