گوشی تاشو سامسونگ اینبار از نوع مالی است!، عکس

به گزارش وبلاگ سمیه، زومیت نوشت: سامسونگ در کنار گلکسی زد فولد 6، گوشی تاشدنی مقرون به صرفه قیمتی را هم رونمایی خواهد نمود.

گوشی تاشو سامسونگ اینبار از نوع مالی است!، عکس

گلکسی زد فولد 5 نوترین و پخته ترین گوشی تاشدنی سامسونگ است که با قیمت 1٬800 دلار عرضه می گردد. غول کره ای به زودی از گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 پرده برمی دارد. شایعاتی مبنی بر معرفی گوشی تاشدنی ارزان قیمت به وسیله سامسونگ در مراسم معرفی Z Fold 6 به گوش می رسد.

انتظار می رود قیمت گوشی تاشدنی ارزان سامسونگ یک سوم قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد 5 باشد. سامسونگ این استراتژی را برای رقابت با گوشی اوپو، گوشی وان پلاس، گوشی هواوی و گوشی شیائومی به کار می برد تا بازار گوشی های تاشدنی را قبضه کند.

وبسایت کره ای The Elc معتقد است که سامسونگ برای کاهش قیمت گوشی تاشدنی نو خود، هزینه های ساخت نمایشگر تاشدنی را کاهش خواهد داد. احتمالاً سامسونگ ازطریق شرکت چینی BOE نمایشگرهای گوشی تاشدنی ارزان قیمت خود را تهیه کند.

سامسونگ در ساخت نمایشگر منعطف گوشی تاشدنی گلکسی Z Fold 6 از روش چاپ جوهرافشان به جای فرایند میکرودرای استفاده خواهد نمود که روش پیشرفته ای برای لمینیت پوشش های شیشه ای بسیار نازک به شمار میرود.

فرایند نو سامسونگ برای فراوری نمایشگر گلکسی زد فولد 6، پیشرفته تر و ارزان تر از فرایند ساخت نمایشگر گوشی های تاشدنی فعلی این شرکت است. انتظار می رود سامسونگ با اعمال تغییرات در فرایند ساخت نمایشگر، قیمت 1٬800 دلاری گوشی های تاشدنی سری Z Fold خود را کاهش دهد.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی تاشو سامسونگ اینبار از نوع مالی است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو سامسونگ اینبار از نوع مالی است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید