موبایل، تبلت و گجت ها

تنظیمات دوربین گوشی شیائومی؛ تجربه عکاسی بهتر با گوشی های شیائومیتنظیمات دوربین گوشی شیائومی

اگر از گوشی شیائومی، ردمی یا پوکو استفاده می کنید در این مطلب با ما باشید تا شما را با تنظیمات دوربین گوشی شیائومی آشنا کنیم.

25 بهمن 1402

گوشی تاشو سامسونگ اینبار از نوع مالی است!، عکس

زومیت نوشت: سامسونگ در کنار گلکسی زد فولد 6، گوشی تاشدنی مقرون به صرفه قیمتی را هم رونمایی خواهد نمود.

9 بهمن 1402

کشف مارمولک بی نظیر با نقوش هیروگلیفی در ایران، عکس

یورونیوز نوشت: گونه جدیدی از مارمولک ها که پیش تر به وسیله یک گروه مطالعاتی در بیابان های استان خراسان جنوبی ایران کشف شده بود بر اساس ویژگی های ظاهری منحصر به فرد و نقوش هیروگلیفی روی پوست نامگذاری شد.

25 آبان 1402

قیمت گوشی های آیفون شنبه 13 اسفند 1401

خبرنگاران- گران ترین آیفون فعلی در بازار موبایل حدود 115 میلیون تومان فروخته می شود. منظورمان آیفون 13 پرو مکس با یک ترابابت فضای ذخیره سازی است که نسخه 512 گیگ آن را حدود 93 میلیون تومان می فروشند.

14 اسفند 1401

10 لپ تاپ سبک و قدرتمند برای کسانی که زیاد جابجا می شوند

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خیلی جابجا می شوند و در عین حال به یک لپ تاپ هم نیاز دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 10 لپ تاپ سبک و عالی آشنا کنیم.

28 بهمن 1401

مسائل فنی کامپیوترتان را خودتان برطرف کنید

خبرنگاران نوشت: شما نیز می توانید با به کارگیری راه چاره های متداول، مسائل ماوس، صفحه کلید و سایر تجهیزات کامپیوتری خود را حل کنید.

15 مهر 1401

10 راه حل برای بستن چمدان تان!

آخ! یادم رفت. برای شما هم پیش آمده که موقع بستن چمدان جا کم بیاورید؟ یا وقتی به مقصد رسیدید در هتل متوجه شوید که برخی از وسایل تان را جا گذاشته اید؟ یک بار وقتی درِ چمدانم را بعد از یک سفر طولانی باز کردم، با صحنه ای روبه رو شدم که هرگز فراموش نمی کنم؛ وسایلم...

23 شهریور 1401

دشت لار؛ سفری یک روزه به دامنه مجذوب کننده دماوند

دشت لار یکی از پرگل ترین دشت های ایران است. این دشت سرسبز و پرآب، سال هاست که به عنوان پارک ملی شناخته می شود. ما در خبرنگاران از دیدنی های این جا برای تان نوشته ایم. درباره گونه های جانوری و گیاهی تعریف کرده ایم. نشانی و دسترسی به پارک ملی را هم توضیح داده...

11 مرداد 1401

شهر آینه ای عربستان سعودی؛ جلوه ای از آینده یا رویایی تحقق نیافتنی؟

در اینترنت گاهی اوقات، طرح ها و ایده های مفهومی عجیبی در مورد سازه های آینده به چشم می خورد که بیشتر آن ها از طریق دانشجویان معماری به اشتراک گذاشته شده اند. این تصاویر نیمه کاره به ندرت از طریق سرمایه گذاران جهان مورد استقبال قرار می گیرند و کمتر کسی...

10 مرداد 1401

در 12 مرحله یک گوشه را برای مطالعه آماده کنید

دوی ماراتون زندگی سبب شده تا در پی مکان هایی برای استراحت ، مطالعه و یافتن آرامش به دور از هیاهوی روزانه باشیم. گوشه ای برای مطالعه ، از جمله این پناهگاه ها برای کتابخوان هایی است که می خواهند روی مبل راحتی استراحت نمایند و با فنجانی داغ به مطالعه بپردازند...

27 تیر 1401

قیمت خرید 41 مدل پرینتر چند کاره [ لیزری و جوهر افشان ] ارسال رایگان

در این مقاله به نکات اولیه و ضروری در خرید پرینتر می پردازیم:

22 تیر 1401

گرانی اینترنت؛ از گلایه و شکایت کاربران تا واقعیت های مالی

اینترنت در ایران با چالش جدیدی روبرو شده است؛ کاربران ادعا می نمایند قیمت اینترنت بالا رفته، شرکت های خدمات دهنده اینترنت از خودشان دفاع می نمایند و می گویند از سال 1396 هیچ گونه افزایشی در قیمت هایشان نداشته اند و وزارت ارتباطات که در اطلاعیه ای اعلام...

7 تیر 1401

فراخوان نام و شعار برای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژو

کمیته ملی المپیک در نظر دارد طی فراخوانی سراسری، مسابقه ای را جهت انتخاب نام و شعار برای کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2022 برگزار کند.

6 تیر 1401

پویش #من، هم، کتاب، خریدم

به مناسبت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پویش کتاب خوانی با نام #من-هم-کتاب-خریدم با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی برگزار خواهد شد.

14 خرداد 1401

افیوژن پریکارد یا آب آوردن فضای پرده قلب چرا ایجاد می شود و چطور تشخیص داده می شود؟

افیوژن پریکارد Pericardial effusion تجمع بیش از حد مایع در ساختار دولایه و کیسه مانند در اطراف قلب (پریکارد) است.

9 خرداد 1401

واتساپ پایان پیش نمایش تصاویر ارسالی به صورت فایل را بهبود می دهد

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی وب سایت WABetaInfo، ظاهرا به زودی قابلیتی به واتساپ اضافه خواهد شد که به لطف آن کاربران می توانند پیش نمایش تصاویر ارسالی به صورت فایل را مشاهده کنند.

9 خرداد 1401

آموزگار تهرانی تدریس را به مرخصی زایمان ترجیح داد

تهران (پانا) - آموزگار تهرانی تدریس را به مرخصی زایمان ترجیح داد تا جلوه ای دیگر از ایثارگری های معلمان را به نمایش بگذارد.

6 خرداد 1401

سفر اپ: با 141 از شرایط جاده های کشور آگاه شوید

اطلاع از شرایط جاده ها باعث می گردد که سفری آسوده تر داشته باشید. مرکز مدیریت راه های کشور نیز اپلیکیشنی را در این خصوص منتشر نموده است که 141 نام دارد. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

19 اردیبهشت 1401

وان هایی در فضای باز با منظره شگفت انگیز

خوابیدن در وان حمام آرامش خوبی به شما می دهد؛ مخصوصا اگر در فضای باز باشد و چشم انداز جذابی را هم مقابل خود ببینید.

17 اردیبهشت 1401

تغییر این عادات به بهبود کیفیت زندگیتان یاری می نماید!

به کارگیری عادات مناسب می تواند بر اندازه تمرکز و انگیزه های شما تأثیرگذار باشد.بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی هستیم و چه جایگاهی در زندگی داریم، این احتمال وجود دارد که دچار کرختی شویم و به این فکر کنیم که موقعیت کنونی چیزی نیست که همواره می خواستیم....

4 اسفند 1400
تعداد: (54)