اولویت های شهرستانی برای توسعه همه جانبه قرچک

به گزارش وبلاگ سمیه، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار قرچک اولویت های شهرستانی برای توسعه همه جانبه این منطقه را تشریح کرد و از اقشار مختلف مردم و مسئولان خواست در شتاب توسعه قرچک سهیم شوند.

اولویت های شهرستانی برای توسعه همه جانبه قرچک

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سمیه از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد در اولین نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، اظهارکرد: مردمی بودن و احیای اعتماد و امید آنها، جزو برنامه ها و سیاست های اصلی دولت سیزدهم است که ما نیز بر همین مبنا در شهرستان قرچک حرکت خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: حل مسائل مالی و رونق فراوری، مسئله کرونا و سلامت، بازسازی ساختار فرهنگی و تکمیل پروژه های نیمه تمام با جدیت در دستور کار دولت قرار گرفته است.

فرماندار قرچک خاطر نشان کرد: مبارزه با فساد، عدالت محوری در تخصیص امکانات به همه منطقه ها به ویژه منطقه ها محروم، دوری از کاغذبازی و بوروکراسی زاید اداری، ایجاد ظرفیت های مالی و حمایت از سرمایه گذاران، ارتقای زیرساخت های بهداشتی درمانی و زیرساخت های الکترونیکی، اهمیت به موضوعات فرهنگی، ارتقای امنیت مردم و... جزو سیاست های بنده در شهرستان است.

فاتحی نژاد اظهار کرد: در قرچک مدیران باید شبانه روزی فعال بوده و برطرف مسائل مردم را صرفاً به ساعات اداری موکول نکنند؛ چرا که اعتقاد دارم جهت توسعه قرچک حتی لحظه ای نباید متوقف گردد و همه باید در شتاب توسعه قرچک سهیم شوند.

وی اضافه نمود: امیدواریم با همدلی، وحدت و مشارکت مردم لایق، مدیران، نخبگان و همه صاحبان اندیشه و ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده، به برترین نحو در راستای برطرف مسائل، توسعه و آبادانی شهرستان و حفظ شأن اهالی این دیار حرکت کنیم.

فرماندار قرچک در خاتمه گفت: اعتقاد دارم با وجود اصحاب رسانه هم آگاهی بخشی در جامعه اتفاق می افتد و هم معضلات با یاری این عزیزان کاهش می یابد، بنابراین تعامل دوسویه با این قشر در شهرستان برقرار خواهد بود.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "اولویت های شهرستانی برای توسعه همه جانبه قرچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت های شهرستانی برای توسعه همه جانبه قرچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید